بهترین تصاویر ارتش ایالات متحده در سال 2023 منتشر شد!

ارتش ایالات متحده به تازگی بهترین تصاویر سال 2023 را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد.

ارتش ایالات متحده

ارتش ایالات متحده طبق یک سنت همیشگی، پایان هر سال تصاویر منتخب از سربازان آمریکایی را منتشر می کند. آنها در این تصاویر ویژگی های کلیدی سربازان خود را به تصویر کشیده اند.

ارتش ایالات متحده آمریکا Copy

اولین تصویر از سمت چپ مربوط به تیم چترباز کالج نظامی ایالات متحده می شود. در این تصاویر گردان دوم، هنگ هوانوردی 160 عملیات ویژه نیروی هوایی را می بینیم که در حال تمرین هستند. تصویر سمت راست مربوط به خمپاره اندازان گردان یکم هنگ 506 پیاده نظام «Red Currahee» می شود. این سامانه خمپاره انداز می تواند خمپاره‌ای 120 میلی‌متری از نوع M120A1 شلیک می کند.

آزمایش سیستم آتش زنده ارتش توسط گروهبان. جیسون گریوز

ارتش ایالات متحده تصویر اول Copy

تصویر یک خدمه زرهی از گردان 4، هنگ 6 پیاده نظام مشغول یک تانک M1A2 آبرامز را با هدف آزمایش میزان دقت سیستم آتش زنده در منطقه آموزش میدانی تاونزویل در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا در تاریخ 4 آگوست 2023 نشان می دهد. شرکت کومانچ با همکاری گردان های تیپ 3 ارتش استرالیا در حال آماده شدن برای شرکت در رزمایش تسلیحات ترکیبی آتش زنده هستند.

بهترین تکاور سال 2023 :گروهبان وودلین اسکارن

ارتش ایالات متحده تصویر دوم

کاپیتان آرون دومینیک عضو گردان دوم هنگ پیاده نظام 23، تیم رزمی تیپ 1 استرایکر لشکر 4 پیاده نظام در حال عبور از مانع شبیه سازی شده در مسابقه بهترین تکاور در کلمبوس ایالت جورجیا آمریکاست. 

آموزش توپچی توسط Spc. اوریون مگنوسون

ارتش ایالات متحده تصویر سوم

سربازان ارتشی که عضو اسکادران 1، هنگ سواره نظام دوم هستند، دوره آموزش توپخانه را در منطقه آموزشی Grafenwohr، 4 آوریل 2023 انجام می دهند. دوره آموزشی توپخانه برای افزایش قابلیت تیراندازی و قدرت آتش ارتش ایالات متحده طراحی شده است.

ارتش ایالات متحده تصویر اول

تیر نقره ای توسط کاپیتان اچ هاوی

ارتش ایالات متحده تصویر چهارم

سربازان آمریکایی یک تیرنقره ای از سلاح M4 را در جریان تمرین آموزشی آتش زنده، در کمپ آدازی کشور لتونی در 17 سپتامبر 2023 شلیک می کنند.

ستاره درخشان 23 توسط سرگرد جیسون ولش

ارتش ایالات متحده تصویر پنجم

یک چترباز گارد ملی ارتش تگزاس در طول عملیات هوابردی که در عملیات Bright Star23 پایگاه نظامی محمد نجیب مصر در حال فرود است.عملیات Bright Star 2023 یک تمرین مشترک چندجانبه هوایی، زمینی و دریایی است که ارتش مصر تحت فرماندهی مرکزی ایالات متحده برگزار می کند.


چاپ