جدیدترین دوچرخه های برقی سال 2022

دوچرخه ها گزینه بسیار فوق العاده و خوبی برای سفرهای درون شهری هستند. مخصوصا اگر شهر شما در تپه ای واقع شده باشد استفاده از دوچرخه جانشین مناسبی برای خودرو شخصی و برای حفظ محیط زیست خواهد بود. اما با افزایش روزانه مدل های مختلف دوچرخه تشخیص اینکه چه گزینه ای مناسب است انتخاب را مشکل می کند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین دوچرخه های برقی سال 2022 و ویژگی های آنها با های فن تک همراه شوید.


قبل از اینکه شروع کنیم...
از آنجایی که افراد می توانند بودجه های مختلفی را به خرید دوچرخه اختصاص دهند، ما سعی کرده ایم ترکیبی از گزینه های مقرون به صرفه ( بر اساس استانداردهای Ebike) و گزینه های بهتر را معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید قدرت با قیمت یا عملکرد در دنیای Ebike ارتباط نزدیکی ندارد. اگر برچسب قیمت هنگفتی می بینید تصور نکنید که سرعت بیشتر تر یا برد طولانی تری نسبت به قیمت های ارزان تر از خود دارند. معیار انتخاب یک دوچره برقی مناسب، مجموعه ای از عوامل نظیر اجزای خوب، شهرت برند، پشتیبانی فروشنده، ضمانت طولانی تر، ثبات ساخت و کیفیت سواری می باشد. با این حال گزینه های ارزان تر و گران قیمت در این فهرست هستند اما این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. همه دوچرخه های این لیست محصولاتی هستند که ما از آنها واقعا استفاده کرده و سوار شدیم. در آخر، ما این لیست را به طور خیلی منظم به روز رسانی می کنیم بنابراین مطمن شوید که آن را نشانه گذاری کرده باشید.


انواع مدل های گرد آوری شده:


 Priority Current : ترکیبی از صافی، قدرت و کیفیت

 

Picture1 min

این مدل قیمتی حدود 3,299 هزار دلار دارد. این دوچرخه دارای موتور 500 واتی و حداکثر 140 نیوتن متر استاندارد است و در بالاترین حالت های قدرت خود می تواند سرعت شما را تا 45 کیلومتر بر ساعت برساند. از آنجایی که این دوچرخه از موتور محرک میانی استفاده می کند، در عبور از تپه ها بهتر از اکثر گزینه های دوچرخه است. صافی پدال کناری دوچرخه از جنس لاستیک های بالون مخملی است که برآمدگی های جاده را بدون احساس خستگی با نرمی می توان طی کرد.

 مدل Tenways CGO600: سبک، صاف و مقاوم

 

Picture2 min

اگر شما به دنبال دوچرخه ای هستید که برای شما مانند یک دوچرخه معمولی بتواند عضله پاها را قوی تر کند پس دوچرخه Tenways CGO600 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این دوچرخه با قیمت 1829 دلار یکی از قوی ترین دو چرخه های سبک وزن می باشد. اگرچه قیمت آن نسبت به زمان بررسی اولیه ما افزایش یافته است اما دوچرخه تک سرعته است و دارای دنده بسیار خوبی است که برای همیشه یکی از دوچرخه های مورد علاقه ما باقی خواهد ماند. وزن این دوچرخه 15 کیلوگرم معادل 33 پوند ، بسیار سبک، دارای یک تسمه کربنی بسیار با دوام و دارای رنگ بندی های متنوع که باعث شده اکثر مردم آن را با دوچرخه معمولی اشتباه بگیرند. با اینکه شرکت دوچرخه سازی Tenways یک برند جدید است اما در آزمایشات ما بسیار بهتر نسبت به برندهای معروف تا سرعت 32 کیلومتر در ساعت عمل کرده است. برد آن خیلی ضعیف نیست اما از معایب آن باید دقت داشته باشید که در حین دوچرخه سواری نمی توان باتری آن را تعویض نمود.


مدل The Ride1Up Roadster V2 : سبک ، صاف و ارزان

 

Picture3 min

شما یک دوچرخه سبک با وزن 15 کیلوگرم دارید اما تفاوت آن با مدل قبلی در این است که روشنایی داخلی یا سنسور گشتاور ندارد و به جای آن از سنسور ارزان تری استفاده نموده که کمی پدال زدن را نرم کرده است. از تفاوت های دیگر سیستم ترمز آن می باشد که به جای ترمز دیسکی از ترمز لبه ای و یک درایو تسمه معمولی استفاده می کند. نسخه بعدی آن gravel این دو ویژگی را بهبود داده و البته به قیمت آن نیز200 دلاری اضافه شده است. با این حال نباید از خرید آن منصرف شوید زیرا برخی از ویژگی های آن نسبت به مدل Tenways برتری دارد. مزیت هایی مانند قدرت موتور بیشتر، برد دو برابری که باعث می شود تا 39 کیلومتر را به راحتی بپیمایید.


 مدل Specialized Turbo Vado SL : سریع، سبک و با وزن ایده آل

 

Picture4 min

مدل Specialized Turbo Vado SL اولین دوچرخه برقی بدون پدال خیلی خوب است. وزن آن 15 کیلوگرم می باشد که برای بالا یا پایین رفتن از پله ها با دوچرخه به اندازه کافی سبک است. برای طی کردن دست اندازهای جاده ای دارای یک سیستم تعلیق در جلو می باشد که باعث می شود فرمان را صاف نگه دارید. علاوه بر آن دارای یک موتور 250 واتی است که می توان با سرعت 45 کیلومتر بر ساعت، مسافت های کمتر از 80 مایل را طی کرد.


 مدل The Brompton Electric : دوچرخه تاشو الکتریکی

 

Picture5 min

این دوچرخه دارای یک طراحی شگفت انگیز است که از دهه 80 با تغییرات کمی همراه بوده است. این دوچرخه کوچکتر از دوچرخه های موجود در بازار بوده است. از ویژگی های مهم آن سیستم قفل آن می باشد که در بیرون از خانه یا داخل آن دیگر لازم نیست نگران دزیده شدن آن باشید. قیمت آن در حال حاضر 3800 دلار است. از این دوچرخه می توان با خرید تجهیزات جانبی مانند کیف جلو و قفسه در عقب دوچرخه به عنوان دوچرخه باری استفاده نمود. از نکات مهم دیگر می توان به ساخت کشور انگلستان و دست ساز بودن آن اشاره کرد که منجر به شهرت شرکت سازنده در کیفیت ساخت محصولات شده است. این کمپانی محصولات خود را با ضمانت 7 ساله پشتیبانی می کند. از نکات جالب اینکه قیمت های دوچرخه های دست دوم به دلیل کیفیت بالای آن با قیمتی معادل دوچرخه های نو در بازار خرید و فروش می شود.

 مدل The Rad Power Bikes RadRunner : یک دوچرخه مفید و مقرون به صرفه

 

Picture6 min

شرکت سازنده یک طراحی قابل تنظیم ارائه داده است به بیانی بهتر مکان همه چیز از صندلی سرنشین تا سبد های جلو و عقب حتی کنسول های مرکزی را در طراحی خود اعمال کرده است. این دوچرخه دارای موتور 750 واتی است که می تواند با سرعت 32 کیلومتر در ساعت حرکت کند و زمانی که حوصله پدال زدن را ندارید، یک دریچه گاز تعبیه شده است که بتوانید با آن به حرکت خود ادامه دهید. از ویژگی های دیگر آن لاستیک های پهن 20 اینچی است که از چابکی و نرمی خیلی خوبی برخوردار هستند.


 مدل Lectric XP 2.0: یک خودروی تاشو ارزان قیمت

 

Picture7 min

این مدل قیمتی در بازار معادل 999 دلار دارد که ارزش پول شما را بالاتر خواهد برد. این دوچرخه دارای لاستیک های ضخیم، دو شاخه تعلیق مناسب با حداکثر سرعت 48 کیلومتر بر ساعت و باتری جامد 480 واتی می باشد. علوه بر آن یک مخزن گاز نیز در سمت پدال ها تعبیه شده است و یک قفسه محکم نیز در پشت آن تعبیه شده است و وسایل جانبی دیگری نیز می توان به آن اضافه نمود.

مدل Juiced Bikes CrossCurrent X : باید سریع رفت

 

Picture8 min

این دوچرخه دارای سرعتی معادل 45 کیلومتر بر ساعت می باشد و قیمت آن در بازار 2399 دلار است. از ویژگی های آن نرمی و قدرت را با هم ادغام نموده البته قدرت آن نیز بسیار زیاد است و علاوه بر آن یک دریچه گازی و باتری که می تواند شما را مسافتی به طول 160 کیلومتر بر ساعت ببرد. این یک دوچرخه سبک و معمولی نیست اما می توانید وسایل جانبی مورد نیازتان را به آن اضافه نمایید.


چاپ