تلویزیون‌های MicroLED سامسونگ 89 اینچی

تلویزیون‌های MicroLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 دارای سایز 89 اینچی، صدای بهتر، طراحی بدون حاشیه هستند.

این تلویزیون‌های عظیم و فوق‌العاده گران‌قیمت نیز در اندازه‌های 99 و 110 اینچی از پیش ساخته شده و همچنین نسخه‌های ماژولار تا 178 اینچ ارائه می‌شوند.

samsung microled tvs get 89 inch size better audio bezel free design at ces 2022

اگر یک تلویزیون 85 اینچی معمولی خیلی کوچک و یک پروژکتور خیلی کم نور است - و پولی برای سوزاندن دارید - ممکن است چشم خود را به تلویزیون MicroLED بیندازید. این تلویزیون‌های عظیم از فناوری نمایشگر جدیدی استفاده می‌کنند که از میلیون‌ها LED ریز تشکیل شده است که در تصاویری به اندازه دیوار ترکیب می‌شود. در سال 2021 سامسونگ، پیشگام در تلویزیون های MicroLED برای مصارف تجاری و مسکونی، فروش مدل های 110 اینچی را با قیمت بیش از 150000 دلار در سال گذشته آغاز کرد و برای سال 2022 این شرکت یک مدل جدید و تا حدودی کوچکتر در 89 اینچ را اضافه کرد.
سامسونگ پیشرفت های دیگری را فراتر از انقباض انجام داد. به گفته سامسونگ، یک "ساختار تراشه جدید" برای دقت رنگ بهتر و 10٪ طیف رنگ گسترده تر، و همچنین صدای بهتر با Dolby Atmos و توانایی "پروژه صدا برای مطابقت با حرکت اجسام روی صفحه" وجود دارد. صفحه نمایش نیز به عنوان "بدون حاشیه" توصیف می شود، بنابراین هیچ لبه قابل مشاهده ای وجود ندارد -- فقط تصویر خالص. ترفندهای دیگر عبارتند از حالت چند نمایشی که چهار قسمت مختلف محتوا را به طور همزمان نشان می دهد - از هر یک یا از هر چهار ورودی HDMI - و همچنین یک حالت هنری.
طراحی ماژولار به شما امکان می‌دهد اندازه‌های تا 178 اینچ را سفارشی کنید، اگرچه اندازه‌های از پیش ساخته شده به 89، 101 و 110 اینچ محدود شده‌اند.
سامسونگ قیمت یا در دسترس بودن تلویزیون‌های MicroLED 2022 خود را اعلام نکرد. با این حال، برای مقایسه با کوچک‌ترین نسخه، لازم به ذکر است که تلویزیون 85 اینچی QN90A QLED سامسونگ 3800 دلار قیمت دارد. و در انتهای دیگر طیف، رقیب ال‌جی نمایشگرهای LED و MicroLED با دید مستقیم را نیز به فروش می‌رساند که بالاتر از 325 اینچ و 1.7 میلیون دلار قیمت دارند. سامسونگ تنها بازی با صفحه نمایش های بزرگ برای افراد پولدار در شهر نیست.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ