ال‌جی PuriCare AeroTower هوای شما را پاک می‌کند

حضور دائمی این بیماری همه گیر کویید19 در دو سال گذشته، تمرکز بیشتری را بر کیفیت هوای داخل خانه معطوف کرده است.

همانطور که دمای بیرون کاهش می یابد، چرا هوا را تصفیه نکنیم و در عین حال نیز آن را گرم نگه داریم؟ دستگاه جدید PuriCare AeroTower ال‌جی دقیقاً برای همین کار طراحی شده است. و البته بهترین از همه این است که می‌توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید - دستگاه تصفیه هوا به عنوان یک فن و یک بخاری در یک واحد کار می کند. LG PuriCare AeroTower قرار است برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شود.

aerotower 1 768x768

AeroTower می‌تواند 360 درجه کامل بچرخد و هوا را در یکی از سه حالت مستقیم، عریض و پخش پخش کند. حالت مستقیم هوا را با یک زاویه باریک از طریق پخش کننده هوا گارد هدایت می کند، در حالی که حالت عریض نسیم افقی گسترده ای را ارائه می دهد. حالت انتشار یک جریان عمودی و غیرمستقیم را فراهم می‌کند - بدون اینکه مستقیماً شما را منفجر کند، هوای اتاق را از احساس راکد شدن جلوگیری می‌کند. می‌توانید انتخاب کنید تا گرما را به جریان هوا در مدل‌های منتخب AeroTower، تا 86 درجه فارنهایت اضافه کنید.
شاید مهم ترین قسمت AeroTower حجم آن باشد. AeroTower با تنها 23 دسی بل (به معنای واقعی کلمه بی صدا-آرام، همانطور که زمزمه 25 دسی بل رتبه بندی می شود) ، می تواند در یک دفتر کار خانگی جا شود بدون اینکه کسی را در تماس های ویدیویی شما در معرض زمزمه مدام یک فن قرار دهد.
LG Puricare AeroTower از یک فیلتر HEPA چند مرحله‌ای برای جذب 99.97 درصد ذرات، به اندازه 0.3 میکرون، استفاده می‌کند. همچنین از فناوری ال‌جی UVnano برای از بین بردن باکتری‌هایی که ممکن است در طول استفاده طولانی مدت روی فن تجمع کنند، استفاده می‌کند. این فیلتر به این معنی است که بدون توجه به زمان سال، چه در حال مبارزه با گرده گل هستید و چه با یک سیستم HVAC گرد و غبار پس از شش ماه بدون گرما، AeroTower می تواند تنفس را در داخل خانه کمی آسان کند. این به ویژه در صورتی مفید است که حیوانات خانگی دارید که اغلب می‌ریزند.
می‌توانید داده‌های جمع‌آوری‌شده کیفیت هوا را از طریق صفحه LCD تصفیه‌کننده یا از طریق برنامه تلفن همراه LG ThinQ بررسی کنید. شما همچنین می توانید از این برنامه برای تغییر تنظیمات AeroTower استفاده کنید، حتی اگر در خانه نیستید. ظاهر شیک دستگاه تصفیه هوا به این معنی است که در اکثر دکوراسیون خانه ها قرار می گیرد و دو رنگ بژ و نقره ای گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات مربوط به در دسترس بودن و سایر جزئیات در مورد فن تصفیه هوای ال‌جی PuriCare AeroTower در نمایشگاه CES 2022 در دسترس خواهد بود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ