الکسا و کمک به افراد دچار اختلال گفتاری

آمازون الکسا را به روز کرد تا استفاده از آن برای کسانی که دارای مشکلات گفتاری هستند آسان تر کند

دستیارهای صوتی دیجیتال از نظر مفهومی عالی هستند. این که بتوانیم به هوش مصنوعی بگوییم چه کاری انجام دهد ایده آل به نظر می رسد، اما گاهی اوقات همیشه آنطور که ما فکر می کنیم پیش نمی رود. این امر به این دلیل است که گاهی اوقات هنگام صحبت کردن، ممکن است لکنت زبان یا لغزش داشته باشیم، که به نوبه خود می تواند دستیار دیجیتال را گیج کند.
با این حال، این چیزی است که آمازون به دنبال آن است تا در به روزرسانی الکسا به آن پرداخته شود.
به‌گزارش ubergizmo، آمازون در نظر دارد تا در به‌روزرسانی بعدی الکسا، قابلیتی به این دستیار صوتی اضافه کند که بتواند دستورها را آهسته‌تر پردازش کند تا افراد دچار اختلال گفتاری نیز بتوانند از آن استفاده کنند. این ایده برای کسانی که ممکن است از معایب گفتاری رنج ببرند و همچنین ممکن است بخواهند از دستیارهای دیجیتالی مانند الکسا استفاده کنند ، مفید خواهد بود.

amazon echo

به گفته شهزاد مواولا ، رئیس تشخیص گفتار الکسا در آمازون ، «الکسا اولین تجربه صدا است و ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تشخیص گفتار برای همه سبک های گفتاری هستیم. برخی از مشتریان به ما گفته اند که قبل از اینکه الکسا به درخواست های آنها پاسخ دهد، به زمان بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل است که ما این ویژگی را برای کمک به بهبود تعاملات همه مشتریان با الکسا و اطمینان از حداکثر استفاده آنها از تجربه خود ، ایجاد کرده ایم. »
این ویژگی به طور پیش فرض اعمال نمی شود، بنابراین برای کسانی که به زمان اضافی نیاز ندارند، می توانید از روش معمول Alexa استفاده کنید. با این حال، کسانی که این کار را می کنند می توانند با رفتن به تنظیمات الکسا این کار را فعال کنند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ