پلتفرم وبلاگ نویسی Mirror روی شبکه اتریوم در دسترس عموم قرار گرفت

Mirror، یک پروتکل وبلاگ نویسی غیر متمرکز بر اساس اتریوم که برای اولین بار در دسامبر گذشته راه اندازی شد،و اکنون درهای خود را به روی همه سازندگان باز کرده است.


Mirror در ظاهر بسیار شبیه به پلتفرم وبلاگ نویسی محبوب Medium است. با مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های رمزنگاری شده همه چیز را متزلزل می کند. این یک پروتکل غیر متمرکز است که به کاربران اجازه می دهد تا با یک کیف پول اتریوم به سیستم وارد شده و پست ها را "امضا" کنند، علاوه بر این از پروتکل ذخیره سازی مبتنی بر بلاک چین آریویو برای پشتیبان گیری دائمی از پست ها و افزایش مقاومت در برابر سانسور آنها استفاده می کند.
پروتکل انتشارات مبتنی بر اتریوم در حالی که به دنبال اشتراک و سایر ویژگی های جدید است، از مدل مسابقه محبوبیت خود عبور می کند.
قبل از این قابلیت سازندگان فقط می توانستند با کسب آرای کافی در Mirror's WRITE Race هفتگی بعدازظهرهای چهارشنبه به Mirror دسترسی پیدا کنند. کاربران Mirror موجود دو ساعت فرصت دارند تا با استفاده از توکن WRITE پروتکل به متقاضیان رای دهند و این امر به نوعی محبوبیت در نوع خود تبدیل شده است. به 10 نفر برتر رای گیری یک نشانه WRITE منتقل می شود، که می توانند آن را برای وبلاگ xyz میزبانی Mirror استفاده کنند. (چهار ماه طول کشید تا د رابرتز، سردبیر ویرایش رمزنگاری شود.)
طی چند ماه گذشته، Mirror عناصر اقتصادی رمزنگاری گوناگونی را برای فعال سازی کسب درآمد برای کاربران ، امکان ارائه مجموعه های NFT، برگزاری حراج ها و حتی راه اندازی کمپین های تأمین سرمایه جمعی به کاربران اضافه کرده است. در ماه آوریل ، نویسنده امیلی سگال بودجه رمان بعدی خود را در مورد Mirror تأمین کرد. در ماه جولای ، سازندگان یک فیلم مستند آینده درباره اتریوم از طریق جمع آوری سرمایه جمعی Mirror مبلغ 1.9 میلیون دلار ETH جمع آوری کردند.
Mirror به طور فزاینده ای در پروژه های مبتنی بر بلاک چین به عنوان یک روش رمزنگاری بومی برای به اشتراک گذاری به روزرسانی های جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. به طور خاص، Mirror به یک ابزار محبوب برای DAO ها یا سازمانهای مستقل غیر متمرکز تبدیل شده است. جوامع DAO عمدتا در سرورهای Discord زندگی می کنند، بنابراین Mirror یک روش غیر متمرکز برای به اشتراک گذاشتن عمومی اطلاعات طولانی مدت ارائه می دهد.

mirrork
با به روزرسانی امروز، WRITE Race دیگر برای انتشار از طریق Mirror لازم نیست. با این حال ، Mirror در نظر دارد مشوق هایی را برای کاربرانی که این روند را پشت سر گذاشته اند و در حال حاضر بخشی از این پلتفرم هستند ، ارائه دهد. این پروژه می نویسد: "عضویتی که از طریقWRITE Race به دست می آید در حال تکامل است تا قدرت تصمیم گیری و سهام در آینده پروتکل Mirror و DAO را نشان دهد."
Mirror همچنین لیستی از ویژگی هایی را که در آینده به پلت فرم می آید ، شامل اشتراک ها، فیدهای وبلاگ و عناصر کشف، یک پلتفرم ویرایش غنی تر و پشتیبانی از نام های مشابه دامنه خدمات اتریوم (ENS) به اشتراک گذاشت.
به طور خلاصه
Mirror، یک پروتکل وبلاگ نویسی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، اکنون می تواند برای همه استفاده شود
چراکه پیش از این، کاربران احتمالی باید با رای جامعه فعلی رای می گرفتند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ