خطوط ارتباطات اپراتورهای سیار هرمزگان قطع نیست

مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد همه خطوط ارتباطی اپراتورهای سیار در مناطق زلزله زده بدون هیچ گونه قطعی، در وضعیت پایداری هستند و هیچ اختلالی تا حال حاضر گزارش نشده است. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

hormozgan 2
بر اساس اطلاعیه ای که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از واحد استان هرمزگان، منتشر نمود، احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: زلزله ای که صبح روز شنبه یازدهم تیرماه به بزرگی 6.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین و با مرکزیت روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندر خمیر و علاوه بر آن، 25 پس لرزه پس از آن که در شهرستان بندر خمیر به وقوع پیوست؛ با اقدامات لازم در جهت مقابله با بحران پیش آمده، همه خطوط ارتباطات اپراتورهای سیار در مناطق حادثه دیده، پایدار است.


احد قویدل، افزود: در حال حاضر، وضعیت ارتباطی روستای سایه خوش(مرکز زمین لرزه) با قرار گرفتن دیزل ژنراتور سیار در آن منطقه، بدون قطعی برقرار می باشد.

وی تصریح کرد: در دقایق ابتدایی پس از وقوع زمین لرزه، به خاطرقطعی شبکه برق در محل وقوع زلزله، ارتباط 18 سایت ما از مدار خارج شده بود که با تلاش گروه های فنی و دستگاه‌های ذیربط ارتباط میان سیزده روستا برقرار شد و در حال حاضر، به دلیل قطعی برق پنج روستای نزدیک به محل زمین لرزه، ارتباط دچار اختلال می باشد که تیم های پشتیبانی اپراتورها با قرار دادن ژنراتورهای سیار دیزلی در تلاش هستند که برق سایت‌های مورد نظر را به حالت عادی برگردانند.

قویدل فرد تاکید کرد: در حال حاضر زمین لرزه، شبکه ارتباطات ثابت و دیتای استان هیچ اختلالی ندارد و ارتباطات در این مناطق زلزله زده پایدار گزارش شده است.


چاپ