توكن رمزنگاري Omicron براي نسخه جدید COVID-19

توکن رمزنگاری «Omicron» پس از نسخه جدید COVID-19 با همان نام، ارزش خود را افزایش می دهد.

این سود عظیم برای توکن Omicron با وجود کاهشی که در پایان هفته گذشته به کل بازار کریپتو رسید، ثبت شد.
در آخر هفته، پس از اینکه سازمان جهانی بهداشت) نوع جدید COVID-19 را "" Omicron) نامید، یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم به نام "" Omicron تا 945 درصد افزایش یافت. این توکن زودتر در ماه نوامبر به وجود آمد و به نظر می‌رسد بدون دلیل دیگری به جز سویه جدید ویروس کرونا افزایش یافته است. در حال حاضر، توکن رمزنگاری Omicron، که با نام اختصاری OMIC نشان داده می شود، در حال حاضر با قیمت 576.48 دلار (تقریباً 43311 روپیه)، مطابق با CoinGecko معامله می شود.

token

در روز شنبه، 27 نوامبر(6آذر)، همان توکن Omicron به قیمت 65 دلار (تقریباً 4883 روپیه) معامله می‌شد که بعداً به بالاترین حد خود یعنی 689 دلار (تقریباً 51765 روپیه) در روز دوشنبه، 29 نوامبر (8آدر) رسید.
این سود عظیم برای توکن Omicron با وجود کاهشی که در پایان هفته گذشته به کل بازار کریپتو رسید، ثبت شد.
در حالی که Omicron، توکن کریپتو در حال افزایش است، ارتباط عجیب آن با نوع جدید کووید ویروسی برخی از انتقادات را در فضای مجازی برانگیخته است. گونه‌ای که برای اولین بار در 23 نوامبر از آفریقای جنوبی گزارش شد، توسط WHO به عنوان "نوعی نگران کننده" طبقه‌بندی شده است.
در حال حاضر، OMIC تنها در SushiSwap که یک صرافی غیرمتمرکز است قابل معامله است.
طبق گفته Coingecko، کل عرضه توکن Omicron در حال حاضر 2430 است که ارزش آن 1.4 میلیون دلار (تقریبا 10 کرور) است.
مجموع عرضه این توکن رمزنگاری به 1،000،000 محدود شده است - که اکثر توکن های آن همچنان استخراج و معامله می شوند.
جزئیات در مورد ارزش بازار فعلی و عرضه در گردش توکن OMIC تا کنون نامشخص است.
این توکن به عنوان فورک پروتکل OlympusDAO DeFi که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، ایجاد شده است.
این دومین مورد در چند وقت اخیر است که یک ارز دیجیتال، که به عنوان موضوعی پرطرفدار در سطح جهانی نامگذاری شده است، یک شبه سودهای هنگفتی را به ثبت رسانده است. اوایل ماه نوامبر، یک ارز رمزپایه به نام SQUID، که از سری محبوب نتفلیکس Squid Game الهام گرفته شده بود، نیز 600 درصد افزایش یافت و ناگهان 99.99 درصد سقوط کرد و سرمایه‌گذاران را بالا و پایین گذاشت. این حادثه که به عنوان یک پرونده کلاسیک قاليچه مشکوک است، در حال حاضر تحت بررسی است.
در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این توکن با توجه به سویه عفونی COVID-19 که دولت‌های سراسر جهان را نگران می‌کند، افزایش یا کاهش پیدا میکند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ