سندرم قلب شکسته را جدی بگیرید.

"سندرم قلب شکسته"کاملا بیولوژیکی و واقعی است، نباید نادیده گرفته شود .

احساسات به شدت بر سلامت ما تأثیر می گذارد. شاهد یک بیماری شبیه‌سازی حمله قلبی باشید که به «سندرم قلب شکسته» معروف است. آپریل استمپین اوترو، متخصص قلب موسسه قلب UW Medicine، هر ساله تعداد انگشت شماری از موارد را مشاهده می کند که به اندازه کافی جدی هستند که شایسته درمان در بخش مراقبت های ویژه هستند.
Stempien-Otero گفت: «بیشتر موارد یا با یک آسیب عاطفی شخصی یا همچنین با بلایای طبیعی مرتبط هستند، این کاملاً بیولوژیک است. منظورم این است که هورمون استرس است. این التهاب ناشی از آن احساسات در مغز ما است.»
علائم این سندرم، که به عنوان کاردیومیوپاتی تاکوتسوبو{ یا سندرم بالونی آپیکال گذرا که بانام کاردیوپاتی ناشی از استرس و گاهی در زبان عامیانه سندرم قلب شکسته نیز نامیده می‌شود، یکی از گونه‌های کاردیومیوپاتی ایسکمیک است که در آن یک ضعف ناگهانی در ماهیچه قلب اتفاق می‌افتد کاردیومیوپاتی ناشی‌از استرس یک علت شناخته شده در نارسایی‌های حاد قلب، آریتمی بطنی کشنده، و پارگی بطن است.} نیز شناخته می شود، شامل فشار شدید قفسه سینه، درد و ضعف ناگهانی است. زنان بیشتر احتمال دارد که این بیماری را پس از یک رویداد استرس زا تجربه کنند، اما Stempien-Otero اخیرا چندین مرد مبتلا به این سندرم را درمان کرده است.

Broken Heart Illustration 777x583

او گفت که با مراقبت های حمایتی، اکثر بیماران می توانند در عرض چند هفته به طور کامل از علائم بهبود یابند، اما در موارد نادر، نادیده گرفتن علائم می تواند منجر به نارسایی کشنده عضله قلب شود.
این بسیار تکان دهنده است، زمانی که این افراد متوجه می شوند که یک رویداد عاطفی چیزی است که باعث مشکل در قلب آنها شده است. این یک لحظه واقعی برای مردم است، چراکه ارتباط قلب و ذهن و آنچه که واقعاً می تواند با ما انجام دهد. بسیار وحشتناک می باشد.
بنابراین مراقب قلب هایتان باشید.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ