با قطره های چشمی جدید دیگرنیازی به عینک مطالعه نیست.

قطره های چشمی جدید مورد تایید FDA در واقع نیاز به عینک مطالعه را برطرف می کند، بنابراین حداقل اگر زیر 65 سال دارید، با عینک مطالعه خداحافظی کنید.

به گزارش CBS News، یک قطره چشمی جدید به نام Vuity که در ماه اکتبر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شد، می تواند زندگی میلیون ها آمریکایی را با تاری دید نزدیک مرتبط با افزایش سن تغییر دهد.
این عارضه حدود 128 میلیون شهروند عمدتا بالای 40 سال را تحت تاثیر قرار می دهد و قطره های چشمی برای افراد زیر 65 سال خوب عمل می کند. Vuity در حدود 15 دقیقه اثر می گذارد و 6 تا 10 ساعت دوام می آورد.
این قطره از توانایی ذاتی چشم برای کاهش اندازه مردمک چشم استفاده می کند.

eye drops 01

جورج وارینگ، محقق اصلی کارآزمایی بالینی Vuity، به سی‌بی‌اس گفت: «کاهش اندازه مردمک، عمق میدان یا عمق تمرکز را افزایش می‌دهد و این به شما امکان می‌دهد به طور طبیعی در محدوده‌های مختلف تمرکز کنید».
این کارآزمایی 750 شرکت‌کننده را مورد آزمایش قرار داد که گزارش دادند از نتایج راضی بودند. تونی رایت، یکی از شرکت کنندگان، گفت: «این قطعاً یک تغییر زندگی است.
افت قیمت برای عرضه 30 روزه حدود 80 دلار است. که ارزان ترین نیست، اما خیلی گران نیز نمیباشد. متأسفانه عوارض جانبی این قطره مانند سردرد و قرمزی چشم را میباشد و به کاربران هشدار داده می شود که هنگام رانندگی در شب یا هنگام انجام فعالیت در شرایط کم نور از قطره استفاده نشوند.
وارینگ درباره عوارض جانبی آن افزود: «این چیزی است که ما پیش‌بینی می‌کنیم در درازمدت به خوبی تحمل شود، اما در یک ظرفیت رسمی مورد ارزیابی و مطالعه قرار می‌گیرد.»
هرچندکه عینک مطالعه ارزان تر است نسبت به استفاده از این قطره چشمی، با این حال، این محصول مهندسان پزشکی مشتریان زیادی را پیدا خواهد کرد، به خصوص در سنین بین 40 تا 55 سال که بهترین کارایی را در آن ها خواهد داشت


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 


چاپ