قیمت و مشخصات پهباد Mavic 3 Pro DJI !

شرکت چینی DJI به تازگی از پهباد Mavic 3 Pro مجهز به سه دوربین اپتیکال رونمایی کرد.

pahbad dij

شرکت DJI یکی از سازندگان مطرح پهبادهای تصویربرداری در جهان است. این شرکت برای اولین بار پهبادی مجهز به دوربین های سه گانه اپتیکال عرضه کرد. هواپیمای بدون سرنشین DJI Mavic 3 Pro دارای یک دوربین از نوع 4/3 CMOS Hasselblad ، یک دوربین تله 70 میلی متری و یک دوربین تله است. این هواپیما می تواند بدون این که به مانعی برخورد کند در مدت 43 دقیقه پرواز کند و تصاویر HD را از فاصله 15 کیلومتری به ایستگاه زمینی ارسال کند.

دوربین های آن دارای حداکثر نرخ بیت H.264 200Mbps و H.265 140Mbps می باشد. با دوربین اصلی شما قادر هستید هم در حالت JPEG و هم در حالت DNG RAW تصویربرداری کنید. دوربین Hasselblad می‌تواند عکس‌های 12 بیتی RAW را تا محدوده 12.8 و تصاویر ویدئویی را با کیفیت 5.1K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ثبت کند. بنابراین، می تواند برای تولید کنندگان محتوا و استودیوهای کوچک گزینه مناسبی باشد. دوربین های 48 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی تله متوسط می تواند ویدئوهای 4K را با سرعت 60fps ضبط کند.

دوربین های سه گانه این هواپیما، کاربران را قادر می سازد فقط با یک ضربه عکس های متنوع تری نسبت به قبل بگیرند. مدل Cine پهپاد از حالت فیلم‌برداری ProRes پشتیبانی می‌کند و دارای 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD است تا بتواند ویدیوهای حجیم تر با کیفیت ProRes 422 HQ را ذخیره کند. اما، نسخه پایه آن با حافظه داخلی 8 گیگابایت عرضه می شود. علاوه بر آن، هواپیما از یک باتری قابل تعویض و شارژ 65 واتی تغذیه می کند و از طریق پورت USB-C می تواند به صورت مستقیم شارژ شود.

تصاویر آن می توانند به کمک کابل دیتا با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه منتقل شوند. شما بابت امکانات این مدل باید حدود 1000 دلار بیشتر پرداخت کنید. در حال حاضر، این پهباد با قیمت پایه 2199 دلار آماده ثبت سفارش است و ارسال آن از ماه می آغاز خواهد شد.


چاپ