رندرهای پهباد DJI Mavic 3 فاش شد (گالری تصاویر)

طبق اطلاعات فاش شده DJI Mavic 3 هنوز از طراحی تاشو استفاده می‌کند، که دارای ظرفیت ذخیره سازی داخلی 1 ترابایتی است و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا 6000 میلی آمپر ساعتی است.

قبل از عرضه در 5 نوامبر، وبلاگ نویس آلمانی Nils Ahrensmeier رندرهای رسمی DJI Mavic 3 و پهپاد نسبتا ناشناخته Mavic 3 Cine را فاش کرد. رندرها نشان می دهد که DJI Mavic 3 هنوز از طراحی تاشو استفاده می کند که به طور کلی قابل حمل تر است. استریم لاین بدنه شباهت زیادی به نسل قبل دارد، اما تغییری بسیار چشم نواز در آن دیده می شود. دوربین گیمبال آن از راه حل دوربین دوگانه استفاده می کند. لوگوی Hasselblad بسیار برجسته است و نشان می دهد که این دوربین ممکن است به طور مشترک با متخصص عکاسی مشهور آلمانی ساخته شده باشد.
با توجه به اطلاعات مشخص شده روی بدنه این ماژول دوربین دوگانه، این دو دوربین باید با عملکردهای زاویه باز و تله فوتو مستقل مطابقت داشته باشند. لنز زاویه باز دارای دیافراگم f2.8 است و لنز تله فوتو باید از زوم 7 برابر پشتیبانی کند. طیف وسیع تری از سناریوهای کاربردی از روش های تیراندازی بیشتری پشتیبانی می کند. البته فراموش نکنید که با استفاده از دوربین دوگانه این پهپاد می‌توان فیلم‌های جذابی ثبت کرد.

mavic5

قبلاً اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه DJI Mavic 3 از فیلمبرداری 5.7K پشتیبانی می کند در حالی که از ضبط ویدیوی ProRes RAW و همچنین کیفیت تصویر بهبود یافته پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفته می شود که Mavic 3 دارای ظرفیت ذخیره سازی داخلی 1 ترابایتی است و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند بیش از 40 دقیقه زمان پرواز را ارائه دهد.
در عین حال، Mavic 3 همچنین با عملکرد تشخیص موانع بهبود یافته همراه با سنسورهای اجتناب از مانع در جلو و عقب بدنه که به طرفین منتقل می شوند، ارائه می شود. این دستگاه همچنین با لوازم جانبی استاندارد مانند کنترل از راه دور مشابه Mavic Air 2S همراه خواهد بود.
DJI همچنین Mavic 3 Cine را عرضه خواهد کرد که احتمالاً برای فیلمسازان طراحی شده و دوربین آن دارای فیلترهای ND است. در این مدل، عبارت «Cine» روی پروانه‌ها حک شده است. درضمن، Mavic 3 Cine دارای یک کنترل از راه دور است که از نمایش روی صفحه پشتیبانی می‌کند.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر این پهباد دعوت میکند.


چاپ