مشخصات وقیمت نهایی گوشی ارزان قیمت Enjoy 70 Pro

شرکت هواوی از گوشی ارزان قیمت Enjoy 70 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 4G 680 در چین رونمایی کرد.

Huawei Enjoy 70 Pro

هواوی ماه گذشته گوشی Enjoy 70 را عرضه کرده بود. این شرکت امروز به صورت رسمی از نسخه پرو سری جدید پرده برداری کرد. گوشی Enjoy 70 Pro به صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی HD و باتری با دوام بالا مجهز است که از قیمت بسیار مناسبی در بازار برخوردار است. بنابراین، گوشی جدید جزء گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می شود. علاوه براین مشخصات چه ویژگی های دیگری می تواند آن را برای خرید جذابتر کند. جزیره دایره ای شکل دوربین پشتی، روکش مات و حسگر اثر انگشت نصب شده در لبه کناره گوشی آن می تواند برای خریداران جالب باشد. هواوی قصد دارد نسخه پرو را در سه رنگبندی مختلف مشکی آبسیدین، سفید یخی و سبز زمردی وارد بازار کند.

HUAWEI مدعی است نسخه پرو علیرغم داشتن صفحه نمایش LCD از ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) برای نمایش زمان و اعلان ها پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت گوشی، پردازنده اسنپدراگون 4G 680 وجود دارد که یک پردازنده هشت هسته ای است که چهار هسته آن از نوع Cortex-A73 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.9 گیگاهرتزی است. این پردازنده در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

گوشی Enjoy 70 Pro انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی تامین می کند. طبق ادعای سازنده، شارژ دستگاه می تواند در مدت 30 دقیقه از حالت صفر به 62 درصد برسد. ماژول دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. از قابلیت های اتصال آن می توان به Wi-Fiبلوتوث 5 و پورت Type-C اشاره کرد.

هواوی Enjoy 70 Pro

قیمت نهایی و زمان عرضه

قیمت نهایی گوشی Huawei Enjoy 70 Pro با حافظه رم 8 / 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از 1449 یوان (205 دلار) دلار شروع می شود. نسخه دوم آن با رم 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت با قیمت 1649 یوان (~235 دلار) عرضه می شود. امکان خرید این دستگاه ها در حال حاضر فقط در فروشگاه های هواوی چین وجود دارد.


چاپ