رونمایی سامسونگ گلکسی S25 همراه با یک تراشه جدید در سال 2025

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی های سری گلکسی S25 را با یک تراشه جدید در سال 2025 عرضه کند.

s25 تراشه گلکسی

سامسونگ ممکن است بخواهد در مراسم رونمایی گوشی های سری S23 اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی تراشه های خود منتشر کند. طبق گزارشات اخیر این شرکت کره ای می خواهد در تاریخ اول فوریه(12 بهمن 1401) از سری جدید گوشی های گلکسی s23 رونمایی کند. منابع نزدیک به شرکت معتقدند در این مراسم اطلاعاتی نیز در مورد نسل بعدی تراشه های ساخت این شرکت ارائه خواهد شد.

تراشه جدید قرار است جانشین تراشه های اگزینوس در گوشی های پرچم دار شود. اطلاعات بیشتر تا ماه آینده در مورد مشخصات سخت افزاری آن منتشر خواهد شد. پس فعلا باید منتظر بمانیم.

تحلیل گری با نام UniverseIce با انتشار توییتی گفت طبق آخرین اطلاعات، تراشه اختصاصی سامسونگ قرار است در گوشی‌های گلکسی مورد استفاده قرار بگیرد. پیش بینی می شود گوشی های سری S23 از تاریخ 7 فوریه آماده عرضه به بازار شوند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد تراشه اختصاصی خود را از طریق کارخانه گلکسی تولید کند. پیش بینی می شود این چیپست اختصاصی جدید هم‌زمان با رونمایی از سری گلکسی 25S در سال 2025 به صورت رسمی معرفی شود.

به‌نظر می‌رسد چیپست مذکور با نسل دوم یا سوم فناوری سه نانومتری در کارخانه Samsung Foundry تولید شود. سامسونگ برای توسعه این تراشه تیم قدرتمندی را تشکیل داده است. پیش بینی می شود با معرفی این تراشه، چیپست‌های سری اگزینوس این شرکت برای همیشه از گوشی‌ها و تبلت‌ها خداحافظی کنند.

باید ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای چیپست اختصاصی پیشرفته خود دارد و این تراشه قرار است با چه مشخصاتی و چه زمانی از سوی این شرکت کره‌ای معرفی شود. هم اکنون تیم توسعه مشغول کار بر روی این تراشه اختصاصی هستند تا بتوانند هر چه زودتر آن را به فاز معرفی و تولید برسانند.

 های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ