معرفی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

یک ویدیوی جعبه گشایی جدید، طرح‌های بالقوه‌ای را برای سری گلکسی اس 22 سامسونگ نشان داده است

ویدئویی از Unbox Therapy چیزی که به نظر می‌رسد، سه واحد ساختگی از سری گوشی‌های آینده گلکسی اس 22 سامسونگ را نشان می‌دهد، و نگاهی اولیه به طراحی این گوشی‌ها ارائه می‌دهد. اگرچه این ویدیو اکنون از فهرست حذف شده است، اما در کانال های دیگر بارگذاری مجدد شده است و یک اسکرین شات توسط 9to5Google گرفته شده است. این ویدیو در کنار سایر جزئیات گوشی های آینده، از جمله مشخصات دوربین و تصاویر یک شارژر سریع جدید، منتشر شد.

samsung22galaksi

این اولین باری نیست که تصاویری از دستگاه‌های ساختگی گلکسی اس 22 به صورت آنلاین فاش می شود. افشاکننده توییتر OnLeaks در اواسط ماه گذشته تصاویر مشابهی را منتشر کرد. به نظر می‌رسد که ویدیوی Unbox Therapy این طرح‌های قبلی را تأیید می‌کند و همچنین گوشی‌ها را به وضوح بیشتری نشان می‌دهد.
تصور می شود که سه گوشی نشان داده شده در ویدیوی Unbox Therapy S22 Ultra، S22 Plus و S22 معمولی باشند، هر چند این نام ها ممکن است نهایی نباشند. به نظر می رسد S22 و S22 Plus طراحی مشابهی با دستگاه های S21 سال گذشته داشته باشند و برجستگی های دوربین در سمت چپ بالای پشت آن ها وجود دارد. به نظر می‌رسد که هر دو واحد ساختگی دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه هستند.
یک برگه مشخصات اخیر نشان می دهد که S22 معمولی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی جمع و جورتر خواهد بود (S21 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی بود). این در مقایسه با نمایشگر 6.55 اینچی گزارش شده برای S22 Plus است. گزارش های قبلی حاکی از آن است که هر دو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دوربین های فوق عریض و تله فوتو هستند.
مطابق با افشای اطلاعات قبلی در ماه گذشته، به نظر می رسد S22 Ultra دارای طراحی به سبک گلکسی نوت است، و به همراه یک قلم Spenمی باشد. مشخصات فاش شده نشان می دهد که این سری گلکسی، شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی اولیه، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است.
نکته جالب این است که در برگه مشخصات ذکر شده ، این سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی می‌تواند دارای لنزی از "شیشه شفاف" باشد، که به نظر می‌رسد برای نوعی از شیشه گوریلا گلس ساخته شده باشد. حدس زده میشود که این لنز جدید می‌تواند برای کاهش ظاهر نقاط روشن کوچکی که می‌توانند در فیلم‌های دوربین گرفته‌شده در شب ظاهر شوند طراحی شده است (مشکلی که ما در آیفون ۱۲ پرو داشتیم، برای مثال)
در نهایت، Roland Quandt از WinFuture یک شارژر سریع برای S22 Ultra را به اشتراک گذاشته است،که 45 وات است و فقط یک پورت شارژ USB-C دارد، که نشان می‌دهد ممکن است به دنبال افزایش سرعت شارژ در مقایسه با S21 Ultra 25 واتی باشید (سامسونگ قبلاً شارژ 45 واتی را در Note 10 Plus ارائه می‌کرد).
در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی ها دقیقا چه زمانی معرفی می شوند. سامسونگ سری S21 را در اواسط ژانویه سال گذشته عرضه کرد، اما معمولاً برای سری‌های قبلی، ماه فوریه را انتخاب کرده است. با توجه به مشکلات زنجیره تامین و کمبود جهانی تراشه، هر کسی حدس می‌زند که گوشی‌های S22 در نهایت چه زمانی ظاهر شوند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ