آخرین آی پد اپل 2021 با بهترین قیمت

شب سال نو است، و این بدان معناست که ما خیلی زود با سال 2021 خداحافظی می کنیم (و به نظر مترجم از این سال سخت با سختی هایش رها میشویم)،هرچند در حوزه فناوری مطمئناً امسال سالی پر از شلوغی و پر از هرج و مرج بوده است، با ابزارهای ارزشمندی که به ما کمک می‌کنند مقداری ذخیره نقدی داشته باشیم،(به علت قیمت مناسب اعلام شده در بازار).

با شروع کار، برای اکثر مردم هیچ تبلتی بهتر از جدیدترین مدل پایه اپل در بازار وجود ندارد. مدل 10.2 اینچی عمدتاً از نظر نسبت قیمت به عملکرد به تنهایی ایستاده است و در عین حال دارای چنین اکوسیستم گسترده ای از برنامه ها، سازگاری با لوازم جانبی و پشتیبانی طولانی مدت از طریق به روز رسانی نرم افزار است. چراکه خواه بیشتر یک دستگاه نتفلیکس برای خانواده شما باشد یا ابزار اصلی تکالیف کودک، آی‌پد پایه که به راحتی با قیمت اولیه ۳۲۹ دلاری خود به فروش می‌رسد. احتمالاً به همین دلیل است که امسال شاهد چنین تخفیف‌های نادری بوده‌ایم. آمازون دارای پیکربندی پایه 64 گیگابایتی وای فای با قیمت 299 دلار است که 30 دلار صرفه جویی می کند. اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، مدل 256 گیگابایتی نیز همین تخفیف را دارد و به 449 دلار کاهش می یابد.

CPU A13 Bionic

در حالی که آخرین آی‌پد تقریباً شبیه به اکثر مدل‌های قبلی است، CPU A13 Bionic به‌روزرسانی شده آن بسیار سریع‌تر از مدل قبلی خود است. همچنین، دوربین جلوی آن اکنون دارای مرکز استیج است تا در حین تماس‌های ویدیویی به‌طور خودکار شما را در کادر دنبال کند. چقدر عالی است، زیرا به نظر می‌رسد که روش‌های زوم محور ما هنوز تا اوایل سال 2022 تغییر نخواهند کرد.
آیا به دنبال کمی بیشتر از پیشنهادات سطح پایه اپل هستید؟
آی‌پد ایر گزینه‌ی میان‌رده در خط تولید اپل است – بسیار بالاتر از مدل پایه قرار دارد، اما از گزینه‌های آی‌پد پرو کم‌هزینه‌تر است – و برای بسیاری از افراد، از نظر قدرت و ویژگی‌ها، «درست» بودن «درست» محسوب می‌شود. آیپد ایر دارای پردازنده سریع A14 Bionic و حسگر اثر انگشت Touch ID همراه با صفحه نمایش 10.9 اینچی در فضای نسبتا جمع و جور است. تمام ظاهر مدل های Pro را بدون همان قیمت بالا دارد. امروز، می‌توانید آن را با قیمت 539 دلار از Walmart دریافت کنید، که 60 دلار از قیمت معمول 599 دلاری آن برای این پیکربندی پایه با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و رادیو Wi-Fi است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ