محافظ صفحه نمايش سری گلکسی اس 22 سامسونگ

تصاویر محافظ صفحه نمایش سری گلکسی اس 22 سامسونگ حاشیه های نازکی را در همه طرف نشان می دهد.

رونمایی سری گلکسی اس 22 سامسونگ نزدیک است در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری گوشی های هوشمند پرچمدار آینده در دسترس نیست. یک منبع اطلاعاتی تصاویری از محافظ صفحه نمایش سه گوشی هوشمند موجود در این خط تولید به اشتراک گذاشته است - گلکسی اس 22 وانیلی، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا. تصاویر نشان می‌دهند که یکی از گوشی‌های هوشمند - احتمالاً گلکسی اس 22 اولترا - دارای لبه‌های مربعی است، در حالی که دو گوشی دیگر دارای لبه‌های خمیده هستند.

Screen Protector

Tipster Ice Universe (UniverseIce@) چند تصویر از محافظ‌های صفحه‌نمایش سری گلکسی S22 سامسونگ را به اشتراک گذاشت. همانطور که گفته شد، تصاویر نشان می‌دهند که یکی از گوشی‌های هوشمند، احتمالاً گلکسی اس 22 اولترا، دارای لبه‌های مربع است. دو گوشی هوشمند دیگر با لبه های گرد نشان داده شده اند. هر سه محافظ صفحه نمایش با یک بریدگی سوراخ نشان داده می شوند که دوربین سلفی را در خود جای می دهد. با این حال، گزارش قبلی حاکی از آن بود که گلکسی اس 22 اولترا ممکن است بریدگی به سبک قطره‌ای داشته باشد.

galahdhf12564

مسلماً، محافظ‌های صفحه‌نمایش بینش زیادی در طراحی سری پرچم‌داران آینده سامسونگ ارائه نمی‌کنند، اما تفاوت اندازه‌ای را در سه گوشی هوشمند نشان می‌دهند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که سری گلکسی اس 22 ممکن است با حاشیه‌های بسیار نازک در هر چهار طرف عرضه شود - که گزارش ماه گذشته را تایید می‌کند. محافظ‌های صفحه نمایش همچنین نشان می‌دهند که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس وانیلی می‌توانند صفحه‌نمایش تخت داشته باشند، در حالی که گلکسی اس 22 اولترا رده بالا ممکن است دارای نمایشگر منحنی باشد.
اوایل این ماه، LetsGoDigital با همکاری هنرمند دیجیتال ایتالیایی، جوزپه اسپینلی، رندرهایی از Galaxy S22 به اشتراک گذاشت. این رندرها بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سازنده سوپر رودر کره جنوبی ایجاد شده اند. رندرها نشان می‌دهند که طراحی سری گوشی‌های هوشمند آینده شبیه به سری گلکسی اس 21 است، اما پنل‌های جلو و عقب صاف‌تری خواهند داشت. همچنین گفته می‌شود که طراحی گلکسی اس 22 اولترا شبیه سری گلکسی نوت است.
این نشریه همچنین به اشتراک گذاشت که گلکسی اس 22 وانیلی دارای صفحه نمایش 6.06 اینچی فول اچ دی پلاس خواهد بود، در حالی که گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی است. گفته می شود که هر دو گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 19.5:9 و نرخ به روز رسانی 120 هرتز هستند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید

 


چاپ