پایان زندگی گلکسی نوت

گزارشات جدید نشان دهنده این است که سری گلکسی نوت سامسونگ به تاریخ میپیوندد و دیگر هرگز برنمیگردد.

اکنون طبق گزارشات جدید، سامسونگ تصمیم گرفته است به طور کامل، سری گلکسی نوت را کنار بگذارد و توسعه آن را برای همیشه متوقف کند و این گونه سری گلکسی نوت به تاریخ میپیوندد.
این سری همچنین از برنامه تولید سالانه 2022 حذف شده است و طراحی آن در نسخه بعدی سری Galaxy S گنجانده خواهد شد. ظاهرا همه اینها برای افزایش فروش گوشی های تاشو سامسونگ انجام شده است.
اخبار مربوط به سری گلکسی نوت سامسونگ با وجود اینکه بیش از یک سال از آخرین عرضه می گذرد، به سادگی از بین نخواهد رفت. این وقایع زمانی آغاز شد که سال گذشته گزارش‌هایی درباره حذف گوشی‌های نوت توسط سامسونگ و اجازه استفاده از سری S توسط سامسونگ آغاز شد. با این حال، بلافاصله پس از آن مشخص شد که شایعات در مورد مرگ گلکسی نوت بسیار اغراق‌آمیز بوده، چراکه مقامات سامسونگ تأیید کرده اند که یک دستگاه جدید گلکسی نوت در سال 2021 عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra featured 696x464

و اما اکنون تقریباً به پایان سال 2021 نزدیک شده ایم و هنوز هیچ نشانه ای از عرضه گوشی های سری Note در سال جاری وجود ندارد. تنها پرچمدار ارائه شده از سامسونگ در سال 2021، سری S21 بود، و جالب است بدانید S21 Ultra از از قلم استایلوس پشتیبانی میکند.
بدون در نظر گرفتن این موضوع، یکی دیگر از مقامات سامسونگ اخیرا تایید کرده است که تاریخ عرضه یک دستگاه جدید گلکسی نوت اکنون برای سال 2022 تعیین شده است. هرچند این خبر کمی نادرست به نظر می رسد با توجه به اینکه ستگاه آینده گلکسی S22 اولترا به عنوان جانشین نوت ۲۰ اولترا تبلیغ شده است. همچنین این دستگاه طراحی بدنه و اسلات S Pen را دارا میباشد.
با کنار هم گذاشتن همه چیز، تقریباً به نظر می رسد که خود سامسونگ نمی تواند در مورد سری Note تصمیم بگیرد.
با تمام این تفاسیر سامسونگ ایمانی که به سری Fold خود دارد اصلا بیجا نیست. چراکه این شرکت قبلاً موفق شده بود در نیمه اول سال 2021 حدود 2.3 میلیون دستگاه تاشو در سراسر جهان بفروشد. این بدون احتساب گلکسی Z Flip3 5G است که در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه شد
کنار گذاشتن سری نوت باید ظرفیت تولید گوشی‌های تاشو به‌ویژه سری Z Flip را برای سامسونگ افزایش دهد، سری‌هایی که این شرکت قصد دارد سال آینده 13 میلیون دستگاه از آن را بفروشد.
و در مورد کسانی که از طرفداران سرسخت گلکسی نوت بوده اند، دانستن این موضوع که عملاً فقط نام حذف شده است، باید دلگرم کننده باشد، چراکه میراث این سری با گلکسی اس 22 اولترا باقی خواهد ماندو حتی این امکان است،ویژگی های بیشتری نسبت به آن ارائه دهد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ