قیمت، مشخصات و زمان عرضه ساعت ضد آب کاسیو جی شاک سری RANGEMAN

برند کاسیو از جدیدترین سری ساعت ضد آب کاسیو جی شاک مردانه خود با نام RANGEMAN رونمایی کرد.

ساعت ضد آب کاسیو

برند کاسیو یکی از معروفترین برندهای ساعت در سراسر جهان شناخته می شود. انواع مختلفی از ساعت های کلاسیک و دیجیتال آن با قیمت های بالا در بازار خرید و فروش می شود. یکی از جدیدترین ساعت هایی که این کمپانی به تازگی رونمایی کرد، ساعت مچی مردانه مدل RANGEMAN است. ساعت دیجیتال G-SHOCK RANGEMAN به فناوری های ردیاب سلامت و GPS داخلی مجهز است. سری جدید در دونسخه GPRH1000-9 و GPRH1000-1 عرضه می شود. این ساعت که برای کسانی که دنبال فعالیت های هیجان انگیز و پر خطر در طبیعت هستند، طراحی شده است. بنابراین قدرت، عملکرد و دوام بالایی دارد تا بتواند نیاز این دسته از افراد را بر آورده کند.

در واقع، ساعت های دیجیتال سری RANGEMAN برای شرایط سخت طراحی شد تا بتواند در برابر نفوذ شوک، گرد و غبار، گل و آب مقاومت کند. از امکانات مهم دیگر آن می توان به قابلیت GPS، شارژ خورشیدی، بلوتوث اشاره کرد. این ساعت‌ها پنل‌های خورشیدی کوچکی دارند که در زیر صفحه نمایش یا در قسمت‌های دیگر ساعت قرار گرفته‌اند. این پنل‌ها نور خورشید را جذب کرده و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند . این انرژی الکتریکی برای شارژ باتری ساعت استفاده می‌شود.

ساعت ضد آب کاسیو سری 2024

G-SHOCK RANGEMAN از 9 ورزش مختلف مانند راهپیمایی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می کند. این ساعت شش حسگر مختلف دارد که عبارتند از:

سنسور فشار هوا: این حسگر، فشار هوا را در محیط اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای پیش‌بینی آب‌وهوا، صعود به کوه و سایر فعالیت‌های فضای باز استفاده شود.

• سنسور دما: این حسگر، دمای محیط را اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای تشخیص تغییرات آب‌وهوا، پیش‌بینی احتمال بارندگی و سایر فعالیت‌های فضای باز استفاده شود.

• سنسور قطب‌نما: این حسگر، جهت شمال را نشان می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند برای جهت‌یابی در فضای باز استفاده شود.

• حسگر سرعت و جهت: این حسگر، سرعت و جهت حرکت را اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای محاسبه مسافت طی شده، سرعت حرکت و سایر اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

• حسگر ارتفاع: این حسگر، ارتفاع را از سطح دریا اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای صعود به کوه، پیاده‌روی و سایر فعالیت‌های فضای باز استفاده شود.

• حسگر ضربان قلب: این حسگر، ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای نظارت بر سلامتی و تناسب اندام استفاده شود.

معیارها، تجزیه و تحلیل علائم سلامتی از طریق مجموعه Powered by Polar و اتصال تلفن هوشمند به برنامه ساعت CASIO انجام می شود. سنسور GPS داخلی آن می تواند موقعیت دقیق مکانی، فاصله و سرعت را فراهم می کند.
GPS داخلی اندازه گیری دقیق موقعیت، فاصله و سرعت را فراهم می کند و قابلیت ردیابی را افزایش می دهد. شارژ USB از عملکردهای آموزشی و ویژگی های هوشمند پشتیبانی می کند، در حالی که شارژ خورشیدی تضمین می کند که نمایش زمان حتی با باتری کم نیز قابل اعتماد باقی بماند. نور پس زمینه LED Super Illuminator خوانایی را در شرایط کم نور افزایش می دهد.

GPRH1000-9 و GPRH1000-1 علاوه بر ویژگی های آن، راحتی و پایداری را در اولویت قرار می دهند. این شرکت از نوار یوتان و پلاستیک های بازیافتی در ساخت بدنه ساعت دیجیتال سری جدید استفاده کرده است.
 نوار یوتان یک ماده مصنوعی است که به دلیل مقاومت در برابر آب و ضربه، معمولا در ساعت‌های ضدآب و ضدضربه استفاده می شود. اجزای رزین مبتنی بر زیست نیز از موادی مانند پلاستیک بازیافتی یا مواد گیاهی ساخته می‌شوند که در مقایسه با مواد سنتی، تأثیر کمتری بر محیط زیست دارند. استفاده از این مواد در ساعت‌های G-SHOCK نشان می‌دهد که این شرکت به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهد و در تلاش است تا محصولات خود را با توجه به ملاحظات زیست محیطی تولید کند.

G-SHOCK GPRH1000-9 و GPRH1000-1 از 19 ژانویه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این ساعت دیجیتال در رنگ های زرد و مشکی و با قیمت 500 دلار عرضه می شود.


چاپ