تیم کوک به دو نجات یافته اپل واچ ایمیل ارسال کرد!

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل به دو نفر از کاربران نجات یافته اپل واچ که داستان خود را منتشر کردند، ایمیل ارسال کرد.

اپل واچ نجات افراد

قابلیت های اپل واچ جان افرادی زیادی را در سراسر جهان از خطر مرگ حتمی نجات داد. داستان هایی که از زبان این نجات یافته گان بعد از وقوع حادثه منتشر می شود، می تواند به خوبی قابلیت های آن را نشان دهد. با این حال، این گزارش ها نتواست جلوی انتشار بیشتر داستان های افراد حادثه دیده را بگیرد. آخرین این داستان ها مربوط به گزارش دو نفر از کاربران اپل واچ در هفته جاری می شود. تیم کوک، مدیرعامل اپل ایمیل هایی به این دو کاربر ارسال کرد.

دو کاربر بعد از نجات ایمیل هایی به تیم کوک ارسال کرده بودند و از سازندگان اپل واچ تشکر کردند. چند ساعت بعد آنها از مدیرعامل Apple دریافت کردند. از این دو نفر یکی مایکل گالگوس، ساکن شهر ویچیتا بود که زنده بودن خود را به اپل واچ مدیون است. او در مورد این حادثه می گوید:"یک پیغام هشدار در مورد ضربان قلب پایین روی صفحه اپل واچ من ظاهر شد. در اعلان نوشته بود که ضربان قلبم به مدت 10 دقیقه زیر 40 ضربه در دقیقه رسیده است. البته این ساعت ریتم نامنظم قلبم را در خواب تشخیص داده بود.

مایکل این اعلان های Apple Health را به پسر خود نیک نشان داد. نیک با مشاهده آن به سرعت پدرش را به نزدیکترین بیمارستان رساند. پزشکان بیمارستان در چکاپ قبلی نتوانسته بودند بیماری قلبی مایکل را تشخیص دهند. آنها با مشاهده اعلان اپل واچ و آزمایش های مختلف یک ضربان ساز مصنوعی در بدن او قرار دادند. پزشکان معالج معتقدند که مایکل خیلی خوش شانس بوده است. این ساعت هدیه نیک به پدرش بود. نیک یک ایمیل به مدیرعامل اپل فرستاد و از او بابت ساخت اپل واچ تشکر کرد و داستان پدرش را در این ایمیل بازگو کرده بود.

نفر دوم: کریستوفر اوکلی 68 ساله ساکن شهر اشویل از ایالت کارولینای شمالی بود. او اعلان های اپل واچ و شرح اتفاقی که برایش رخ داده بود را برای پزشک معالج تعریف کرد. پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات اپل واچ مشخص شد که اوکلی یک سکته قلبی خفیف را پشت سر گذاشت.

طبق اطلاعات اپل واچ قلب اوکلی تقریباً در تمام طول شب با سرعت 121-151 می‌تپید. به گفته اوکلی، این اطلاعات توانست جان او را نجات دهد زیرا، قرار بود تحت عمل جراحی بای پس اضطراری قرار بگیرد. کریستوفر اوکلی نیز یک ایمیل به تیم کوک فرستاد و از تمام کاری که کوک و تیمش برای ساخت چنین محصولی انجام داده اند، تشکر کرد. هر دو نفر از تیم کوک یک ایمیل دریافت کردند که از آنها بابت به اشتراک گذاری داستان هایشان قدردانی کرده بود. کوک گفت که از بابت زنده ماندن هر دو نفر خوشحال است.


چاپ