حلقه هوشمند گلکسی سامسونگ به ثبت اختراع رسید!

سامسونگ موفق شد یک حلقه هوشمند را به نام خود ثبت اختراع کند.

حلقه هوشمند سامسونگ

کارت های هوشمند بیومتریک می توانند مفید باشند اما، حلقه های هوشمند Samsung Galaxy Ring در فعالیت های روزانه کاربردهای بیشتری دارند. به تازگی سازمان حمایت از مالکیت معنوی کره موسوم به KIPRIS یک ثبت اختراع جدید به نام سامسونگ ثبت کرد. این گواهی ثبت اختراع مربوط به یک گجت پوشیدنی هوشمند می شود. پتنت هایی که از این حلقه جدید منتشر شده است می تواند به ما یک دید کلی نسبت به دستگاه جدید ارائه دهد.

حلقه هوشمند سامسونگ کنترل لوازم خانگی

از این دستگاه جدید می‌توان برای کنترل تجهیزات هوشمند خانگی از تلویزیون‌های سامسونگ گرفته تا تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی سیستم تهویه استفاده کرد. جنس بدنه آن مانند یک حلقه معمولی است ولی با این تفاوت که از نمایشگرهای کوچک AMOLED در ساخت آن به کار رفته است.
این صفحه نمایش در حالت عادی خاموش است اما، از طریق عملکردهای لمسی فعال می شود. علاوه بر صفحه نمایش؛ این حلقه مجهز به چند سنسور است که می تواند علائم حیاتی بدن را در لحظه کنترل کند. هنوز زمان قطعی عرضه و قیمت نهایی آن مشخص نیست. یک نمونه مشابه آن، حلقه های Oura است که باقیمت 299 دلار به فروش می رسد.

حلقه هوشمند سامسونگ ابزارها

یکی از ویژگی های جالبی که حلقه های هوشمند سامسونگ دارد، حضور حسگر فوتوپلتیسموگرام (PPG) که در بدنه داخلی حلقه جای گرفته است. سنسورهای PPG می توانند تعداد ضربان قلب (ECG) را براساس داده های پردازش شده در اختیار کاربران قرار دهد. طبق پتنت ها حلقه سامسونگ به قابلیت های دیگر سلامتی از جمله ردیابی الگوی خواب نیز مجهز می باشد. شما حتی با این حلقه می توانید درهای ورودی آپارتمان را از راه دور باز کنید. شرکت سازنده قصد دارد این حلقه را در اندازه های مختلف وارد بازار کند.


چاپ