رونمایی BMW از عینک موتورسیکلت هوشمند با نمایشگر یکپارچه!

شرکت آلمانی BMW از عینک هوشمند جدید خود با نام Motorrad ConnectedRide رونمایی کرد.

عینک هوشمند 2

عینک موتورسیکلت هوشمند Motorrad ConnectedRide به یک نمایشگر هدآپ یکپارچه مجهز است. شاید در نگاه اول یک عینک معمولی بنظر برسد اما، موتورسواران می توانند تمام اطلاعات مربوط به جاده را به صورت لحظه ای تماشا کنند. نمایشگر این عینک اطلاعات ناوبری مانند میزان سرعت موتورسوار و دنده را در نمایشگر نمایش داده می شود.

این عینک هوشمند را می توان با گوشی هوشمند جفت کرد تا کاربران قادر باشند موقعیت نمایش و تنظیمات قبل از سواری یا در حین آن را، از طریق چند کنترلر روی دسته موتور سیکلت تنظیم کنند.

طراحی عینک و نمایشگر آن به گونه ای است که بتواند نیازهای خاص هر موتورسوار را باتوجه به فرم سر و کلاه ایمنی آن برآورده کند. این عینک به یک باتری لیتیوم یونی مجهز است که می تواند با یک بار شارژ کامل تا ده ساعت کار بدون وقفه کار کند. شرکت سازنده قرار است محصول جدید را تا اواخر امسال در کانادا آماده عرضه کند. اما، قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشد.

برای سوارکارانی که از عینک طبی استفاده می کنند، لنزهای عینک را می توان با استفاده از یک آداپتور RX (حداکثر تا 4 دیوپتر) تنظیم کرد. افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند، می توانند از عینک هوشمند به راحتی استفاده کنند. محصول جدید به همراه یک کابل شارژ USB و یک کیس عرضه می شود.


چاپ