کانسپت جدید گوشی سونی اکسپریا مجهز به یک داک شارژر ساعت!

یک طراح صنعتی معروف تصاویر جدیدی از گوشی نسل بعدی سونی اکسپریا منتشر کرد.

sony xperia

طبق تصاویر منتشر شده؛ گوشی نسل بعدی سونی اکسپریا احتمال دارد به یک داک شارژر برای ساعت هوشمند مجهز باشد. حتما گوشی های گیمینگ اکسپریا را دیده اید، اخیرا تصاویری جدیدی از مدل نسل بعدی توسط طراح صنعتی معروف شانتانو ماهشواری منتشر شده است. گوشی گیمینگ جدید دارای صفحه نمایش 6.83 اینچی از نوع QHD+ Dynamic OLED، دوربین دوگانه پشتی، یک سنسور200 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و داک شارژر مغناطیسی در قاب پشتی برای شارژ لوازم جانبی مانند ساعت های هوشمند، هدفون و... می باشد.

sony xperia

ساعت هوشمند جدید نیز دارای صفحه نمایش 1.9 اینچی AMOLED، یک داک شارژ مغناطیسی برای اتصال می باشد. زمانی که ساعت از طریق داک به گوشی متصل شد می تواند به عنوان نمایشگر دوم برای گوشی هوشمند عمل کند. به عبارت دیگر، می تواند از اعلان ها و عکسبرداری با قابلیت هوش مصنوعی گوشی استفاده کند. البته، هنوز معلوم نیست که سونی قصد تولید چنین محصولی را دارد یا خیر؟! اما احتمال آن صفر نیست.

شرکت ژاپنی در حال حاضر خود را برای رویداد آنپکد Xperia 1 V در سپتامبر 2023 آماده می کند. این گوشی از نسل گوشی های پرچم دار است و می تواند کاربران را از لحاظ عملکرد نرم افزاری و سخت افزاری راضی نگه دارد.

هنگامی که صفحه ساعت هوشمند به داک متصل می شود، پوشیدنی شروع به شارژ شدن می کند. پس از اتمام کامل، شارژ بی سیم متوقف می شود. بنابراین، شما عملاً نیازی به حمل شارژر جداگانه برای ساعت هوشمند Xperia ندارید.

اکوسیستم پیشنهادی تلفن و ساعت می تواند ترکیب جدیدی باشد که نه تنها سونی، بلکه سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز از آن می توانند الهام بگیرند. از این گذشته، طراحی گوشی هوشمند از نظر تکامل به حداکثر رسیده است و عملکرد خاصی مانند این می تواند چیز جدیدی باشد.


چاپ