گوشواره های هوشمند بی سیم NOVA H1

گوشواره های هوشمند NOVA H1 احتمالا اولین گوشواره های بی سیم در جهان به حساب می آیند.

nova گوشواره های هوشمند

هدفون بی سیم JLAB's JBuds Mini که در حاشیه نمایشگاه CES2023 از آن رونمایی شد، به صورت یک جاکلیدی طراحی شد. اما گوشواره های NOVA H1 می توانند به جای یک گوشواره های مراوریدی استفاده شوند.


گوشواره های هوشمند NOVA H1 در واقع هدفون های بی سیمی هستند که اندازه آن ها دو برابر یک مروارید است. این گوشواره ها در دو نوع مختلف تولید شده اند: طلا و نقره براق. طراحی این گوشواره ها ترکیبی از ظرافت کلاسیک و مینیمالیسم مدرن است. این گجت های هوشمند را می توان مثل گوشواره روی لاله گوش قرار داد تا صدا به صورت مستقیم در گوش شما پخش شود. این قابلیت می تواند به شما یک تجربه جدید بدهد تا صداها را بدون هیچ مزاحمتی بشنوید.

nova گوشواره های هوشمند طلا و نقره ای
ویژگی جدید طبق فناوری منحصر به فرد Directional Sound NOVA ساخته شده است. فناوری Directional Sound شرکت NOVA می تواند از نشت صدا جلوگیری می کند، بنابراین شما می توانید مکالمات و سلیقه موسیقی خود را خصوصی نگه دارید. با یک بار شارژ کامل، می‌توانید تا 5 ساعت یا در صورت استفاده از جعبه شارژ تا بیش از 20 ساعت از آن استفاده کنید. وزن هر کدام از گوشواره ها 7.7 گرم است که شاید برای برخی از افراد سنگین به نظر برسد. قیمت فروش آن هم اکنون در اروپا 752 دلار و 644 دلار می باشد.


زمانی که شما از هدفون NOVA H1 به صورت یک گوشواره استفاده می کنید، دیگر مجبور نیستید مدام دنبال آن‌ها بگردید. آنها مثل یک پر راحت و سبک هستند پس، می توانید کل روز از آن‌ها استفاده کنید.


چاپ