اولین ساعت هوشمند فیبر کربنی جهان!

ساعت بوگاتی کربن که تنها 500 دستگاه از آن در سراسر جهان وجود دارد، به عنوان اولین ساعت هوشمند فیبر کربنی جهان شناخته می شود. در طراحی آن از خودروی 300 Chiron Super Sport الهام گرفته شده است.

بوگاتی واچ

طبق گزارش گروه علم و فناوری های فن تک؛ این ساعت مچی با الهام از پرچم مسابقات رالی فرانسه رگه های آبی جذابی دارد. فیبر کربن به کار رفته در آن، از یک کربن جامد خرد شده تشکیل شده است.

ساعت هوشمند بوگاتیدر مقایسه با مدل قبلی خود، ظرفیت باتری Carbone بوگاتی سرامیک ادیشن وان، از 22 درصد به 540 میلی آمپر ساعت افزایش یافت. وزن کلی آن با وجود باتری بزرگتر، 13 درصد کاهش یافته است. در حالت عادی، بدون استفاده از خدمات GPS باتری می تواند تا 15 روز دوام بیاورد. از ویژگی‌های دیگر آن می توان به سنسور دوگانه که هم ضربان قلب و هم تغییرات ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند اشاره کرد. علاوه بر آن، ساعت بوگاتی دارای خاصیت ضدآب تا عمق ۱۰۰ متر است. صفحه نمایش لمسی شیشه‌ای آن از نوع HAMOLED Sapphire با وضوح ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل می باشد. این ساعت ها با قیمت 2735 دلار به فروش می رسد.

بوگاتی واچ
در مدل‌های بوگاتی استفاده از فناوری‌ها و مواد نوآورانه به اندازه ظاهر، امکانات و قابلیت اطمینان اهمیت ویژه ای دارد. Wiebke Ståhl، مدیر عامل شرکت بین المللی بوگاتی گفت: ساعت هوشمند Carbone Limited Edition نه تنها به دلیل استفاده از فیبر کربن بلکه از نظر زیبایی، نادر بودن و فناوری های به کار رفته در آن نمونه مشابهی در بازار ندارد.


چاپ