هواوی از ساعت های هوشمند جدید 2022 رونمایی کرد

هوآوی دیروز از چند ساعت هوشمند جدید خود در چین رونمایی کرد. ما در این مقاله یک بررسی اجمالی نسبت به این ساعت هوشمند خواهیم داشت. پس تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

huawei beds 1

Huawei Watch Buds یک ساعت هوشمند 2 در 1 است. این ساعت علاوه بر قابلیت هایی که دارد یک جفت هدفون از نوع TWS نیز دارد. این ساعت دارای صفحه نمایشی به ابعاد 1.43 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 466x466pxاست. بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ است و یک بند چرمی 22 میلی متری دارد. این هواوی واچ در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه می شود.

 

از امکانات هواوی واچ بیدز می توان به سنجش ضربان قلب، ردیابی تناسب اندام SpO2، مدیریت خواب، استرس،غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب و گرفتن نوار قلب یا ECG پشتیبانی می کند. شما می توانید 80 حالت تمرین از ساعت دریافت کنید. هدفون‌های Watch Buds ، نویز موجود را در تماس ها و موسیقی می تواند حذف کند.این ساعت بدون بند 66.5 گرم وزن دارد که از این مقدار 8 گرم آن متعلق به هندزفری است. هواوی واچ دارای رتبه IP54 است اما به دلیل صفحه تاشو خیلی در برابر نفوذ گرو غبار مقاوم نیست. این ساعت از سیستم ناوبری چینی BeiDou، سامانه ناوبری GLONASS و موقعیت یابی GPS نیز پشتیبانی می کند. بیشتر بخوانید

Watch Buds دارای سیستم عامل HarmonyOS 3 است و از طریق اتصال بلوتوث 5.2 جفت می شود . هواوی ادعا می کند که عمر باتری این ساعت در مجموع 3 روز است. هدفون های بی سیم آن تا 4 ساعت قابلیت پخش موسیقی یا 2.5 ساعت مکالمه بدون حذف نویز دارد. شارژ کامل آن از طریق شارژر مغناطیسی اختصاصی 100 دقیقه طول می کشد. Huawei Watch Buds قیمتی معادل 2988 یوان (429 دلار) دارد و فقط در چین عرضه شده است. هنوز زمان دقیق عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

huawei kids 1 Copy

Huawei Kids Watch 5X و 5X Pro

جدیدترین ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان هوآوی هستند و دارای صفحه‌نمایش 1.6 اینچی AMOLED با رزولوشن 360x320px پیکسل و یک دوربین دوگانه با ظاهر پلاستیکی است. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی دارد. هر دو ساعت می توانند 360 درجه بچرخند یا به طور کامل از بند ساعت جدا شوند.

huawei kids 2 1

اتصال آن به تلفن از طریق اسلات فیزیکی نانو سیم کارت برقرار می شود. همچنین از اتصال Wi-Fi و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند. هر دو ساعت Kids Watch 5Xدارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی هستند. این ساعت ها با ابعاد 56.3 × 43.58 × 14.45 میلی‌متر عرضه می‌شود. اما، مدل پرو یک مقدار ضخیم‌تر است و وزن آن 78.7 گرم است. هر دو مدل Kids Watch 5X از قابلیت IPX8 پشتیبانی می کنند. قیمت Huawei Watch Kids 5X Pro آن 1989یوان (286 دلار) قیمت دارد و در رنگ‌های بنفش و مشکی عرضه می شود. اما قیمت مدل Kids 5X آن 1598 یوان (230 دلار) دارد و در رنگ های صورتی و آبی عرضه می شود.

huawi gt 1

Huawei Watch GT 3 ProCollector's Edition

چهارمین ساعت هوشمندی است که هواوی دیروز معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، نسخه کوچک تر ساعت Huawei Watch GT 3 Pro می باشد با پوشش سرامیکی نانوکریستالی مشکی وعناصر برجسته طلایی رنگ. این ساعت، در اندازه 43 میلی‌متری و صفحه‌های Rabbitعرضه می شود.


چاپ