اولین رندر اپل واچ سری 8 منتشر شد

اپل در سال 2021 میلادی با عرضه اپل واچ سری 7 با کمترین تغییر نسبت به مدل قبلی خود، کارشناسان را غافلگیر کرد. اما، اولین رندرهای اپل واچ سری 8 که به تازگی منتشر شده است، تغییرات اساسی نسبت به مدل قبلی خود نشان می دهد. برای آشنایی بیشتر با اپل واچ سری 8 تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

apple whatch8
در سال قبل شایعه شده بود که اپل واچ سری 7 دارای لبه‌های تختی خواهد بود اما زمانی که عرضه شد، دیدیم که این شایعه واقعیت نداشت و اپل واچ سری 7 از همان طراحی قدیمی استفاده کرده است.
اما به تازگی منابع نزدیک به شرکت اپل اطلاعاتی را فاش کردند که بر اساس آن، محصول جدید این شرکت نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی پیدا کرده است. بنابراین، همه تغییراتی که انتظار داشتیم در سری 7 ببینیم، در نسخه بعدی آن خواهیم دید.


طرح سه بعدی اپل واچ سری 8
کارشناسان سال گذشته میلادی گفتند که اپل واچ 7جدید با لبه‌های تخت رونمایی خواهد شد، اما با عرضه شدن ساعت هوشمند اپل بر خلاف ادعای مطرح شده، احتمال داده شد این تغییرات در نسخه بعدی پیاده سازی خواهد شد. با تصاویر منتشر شده از نسخه سری 8 ظاهرا پیش بینی ها این دفعه درست از آب در آمده است.
طراحی جدید سری هشتم ساعت های هوشمند اپل جلوه بسیار جذابی به آن بخشیده و نسبت به مدل قبلی از طراحی بهتری برخوردار است.


اما اگر شما به شاعت های هوشمندی که صفحه های گرد دارند، علاقه مند هستید باید بجای اپل واچ، برای پیدا کردن مدل دلخواه خود به سراغ گزینه های دیگری مانند گلکسی واچ یا پیکسل واچ بروید.
شایعاتی هم وجود دارد که سری هشتم اپل واچ امکانات جدید بیشتری در زمینه‌های تناسب اندام یا حالت کم‌مصرف برای حفظ عمر باتری و علاوه بر این، دارای قابلیت اتصال ماهواره‌ای خواهد بود که تعداد طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل را بیشتر از قبل در بازار افزایش خواهد داد.
اپل این محصول را در 3 اندازه مختلف و احتمالا با ارائه یک مدل اقتصادی و با دوام برای ورزشکاران عرضه خواهد کرد. زمان رونمایی از آن نیز در اواخر تابستان و همزمان با معرفی آیفون 14 خواهد بود.

       مقالات مرتبط


 


چاپ