ساعت‌هوشمند مدرن سامسونگ گلکسی واچ4

با سامسونگ گلکسی واچ 4 نیازی به گوشی هوشمند نیست، چراکه بدون گوشی هوشمند نیز قابل استفاده است.

ساعت‌های هوشمند مدرن مانند گلکسی واچ را می‌توان حتی بدون گوشی هوشمند نیز استفاده کرد، های فن تک در ادامه نحوه فعال‌سازی این ویژگی را به شما آموزش خواهیم داد.
ساعت های هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch 4 Classic در ماه آگوست(مرداد) در سطح جهانی رونمایی شدند و کمی بعد در همان ماه وارد هند شدند. آخرین ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ تنها با ویژگی های بلوتوث و LTE عرضه می‌شوند. در حالی که به لطف اتصال داده نوع LTE می تواند به عنوان یک نسخه مستقل عمل کند، در حالیکه مدل فقط بلوتوث به برنامه Galaxy Wearable نیاز دارد تا جفت شود. با این حال، روشی وجود دارد که در آن می‌توانید بدون اتصال به تلفن همراه از گلکسی واچ استفاده کنید.

samsung galaxy watch 4 classic image 1628691493900

چگونه از Samsung Galaxy Watch 4 بدون گوشی استفاده کنیم؟
کاربران گلکسی واچ سامسونگ می‌توانند از ساعت هوشمند بدون اتصال به تلفن همراه برای انجام فعالیت‌های خارج از منزل مانند بالا رفتن از کوه یا ورزش استفاده کنند. وقتی گلکسی واچ را برای اولین بار روشن می‌کنید یا آن را بازنشانی می‌کنید، می‌توانید بدون دستگاه همراه استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که وقتی از Galaxy Watch خود بدون اتصال به دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید، برخی ویژگی ها در دسترس نیستند.
Samsung Galaxy Watch 4 / Samsung Galaxy Watch 4 Classic را روشن کنید
روی آیکون ? در پایین صفحه ضربه بزنید و روی « ‘Here' » ضربه بزنید
اعلامیه ای ظاهر می شود، آن را با دقت بخوانید و روی " ‘Continue " کلیک کنید
شرایط و ضوابط را بخوانید و برای موافقت با آنها، روی " Next " ضربه بزنید
با حساب Samsung خود وارد شوید (یا Skip را انتخاب کنید(
یک منطقه زمانی را بر اساس منطقه خود تعیین کنید
سامسونگ همچنین از شما می خواهد که یک پین برای بازیابی یا تهیه نسخه پشتیبان از داده ها تنظیم کنید
در صفحه برنامه‌ها، روی تنظیمات > اتصال به تلفن ضربه بزنید > روی نماد علامت تیک کلیک کنید و پین را وارد کنید تا در هنگام استفاده از گلکسی واچ بدون دستگاه تلفن همراه، Galaxy Watch را به دستگاه تلفن همراه متصل کنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ