اندازه گیری فشار خون،ویژگی جدید ساعت هوشمند هواوی

هواوی احتمالا ساعت هوشمند جدیدی را معرفی میکند که توانایی اندازه گیری فشار خون کاربر را دارد، قابلیتی که حتی سری اپل واچ که به محبوب‌ترین ساعت در جهان شناخته میشود نیز ارائه نمیدهد.

در ماه سپتامبر، در مورد اولین ساعت هوشمند گزارشاتی منتشر شد که دارای یک کاف بادی است تا آنچه را که سازنده (YHE) اندازه گیری فشار خون درجه پزشکی نامیده است، ارائه دهد. امتیازی که حتی محبوب ترین ساعت در جهان، اپل واچ، نمی تواند این معیار مهم را برای شما به ارمغان بیاورد.
اخیراً یکی از مشاوران Weibo در چین که حساب کاربری خود را "Changan Digital King" می نامد، اعلام کرده است که هواوی در اواخر این ماه از ساعت جدیدی رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات ساعت هوشمند بعدی هواوی دارای قابلیت سنجش فشار خون کاربر خواهد بود.

blood

این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند جدید هواوی دارای ردیاب فشار خون باشد. در ماه می، He Gang، رئیس بخش تلفن های هوشمند تجاری مصرف کننده هوآوی، گفت که اولین ساعت هوشمند این شرکت که مجهز به فشار خون است، آزمایش لازم برای در نظر گرفتن یک دستگاه پزشکی را گذرانده است. در آن زمان، گمانه زنی ها حاکی از آن بود که این دستگاه در نیمه دوم سال که شامل نوامبر نیز می شود، عرضه شود
در ماه اکتبر، اداره غذا و داروی استان گوانگدونگ فهرستی از محصولاتی را که تایید کرده بود منتشر کرد و در این لیست یک نوار قلب پزشکی (ECG) و یک ردیاب فشار خون وجود داشت. اولی ریتم قلب کاربر را به دنبال چیزی غیرعادی دنبال می کند. یک ریتم غیر معمول می تواند نشانه ای از فیبریلاسیون دهلیزی (با نام مستعار AFib) باشد. AFib یک الگوی غیر معمول قلب است که می تواند منجر به سکته مغزی، نارسایی قلبی و سایر مشکلات جدی مرتبط با قلب شود.
فناوری جدید هواوی ظرف شش ماه آینده تحت آزمایشات بالینی قرار خواهد گرفت. اداره غذا و داروی گوانگدونگ می افزاید که هوآوی سه دستگاه پزشکی دیگر دارد که به دنبال تاییدیه اولویت هستند. اکثر ساعت‌های هوشمند ابزارهای مرتبط با سلامتی را ارائه می‌کنند، اما این ابزارها برای تشخیص مناسب نیستند.
برخی از تولیدکنندگان گواهینامه درجه دو را برای تجهیزات پزشکی مربوط به سنسورهای ساعت هوشمند دریافت کرده اند. این برندها عبارتند از اپل، هواوی، هوآمی و اوپو.
در ماه سپتامبر، گزارشی اشاره کرد که هواوی نام Huawei Watch D را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده است و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این ساعت می‌تواند شامل SpO2 یا آزمایش اکسیژن خون و همچنین توانایی نمایش فشار خون باشد. . می‌توانیم ببینیم که هواوی به زودی اطلاعاتی را درباره ساعت جدید خود منتشر می‌کند، به خصوص که شایعات قبلی خواستار عرضه یک ساعت جدید در نیمه دوم سال جاری بودند.

huawei blood

مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، ، می گوید که اپل واچ سری 8 سال 2022 دارای سنسور دمای بدن، مانیتور باروری و یک نامنظم بهبود یافته خواهد بود. وی می‌گوید که مدل‌های آینده ممکن است به توانایی ارائه خوانش فشار خون، و ویژگی نظارت غیرتهاجمی قند خون مجهز شوند.
آنچه که آزمایش غیرتهاجمی قند خون را بسیار مهم می‌کند این است که میلیون‌ها دیابتی وابسته به انسولین وجود دارند که سه بار یا بیشتر در روز خود را تحت یک آزمایش دردناک و گران قیمت قرار می‌دهند تا سطح گلوکز خونشان را اندازه‌گیری کنند تا مشخص شود چقدر انسولین دارند. افزودن چنین قابلیتی که سال‌ها شایعه شده بود، می‌تواند باعث افزایش شدید خریداران اپل واچ شود.
به هر حال، هوآوی دومین صادرکننده بزرگ ساعت های هوشمند در سراسر جهان در سه ماهه دوم بود. اپل در بازه زمانی سه ماهه از آوریل تا ژوئن، 7.9 میلیون دستگاه را به فروش رساند تا سهم 31.1 درصدی از بازار ساعت های هوشمند را در طول سه ماه به آن اختصاص دهد. هواوی 2.3 میلیون ساعت هوشمند در طول سه ماهه تحویل داد تا 9 درصد از بازار را به خود اختصاص دهد.
با این حال، هواوی شاهد فروپاشی کسب و کار ساعت های هوشمند خود بوده است. این 9 درصد سهم بازار کمتر از نیمی از 18.9 درصد کل ساعت هوشمندی بود که این شرکت در سه ماهه مشابه سال گذشته داشت. تعداد ساعت‌های هوشمندی که این شرکت در سه ماهه دوم عرضه کرد، در طول سه ماه سالانه 33.9 درصد کاهش یافت.


به نظر مترجم، ساعت هوشمند جدیدی که می‌تواند فشار خون کاربر را کنترل کند، تنها به روشن کردن آتش در تجارت هواوی کمک خواهد کرد.
نظر شما (های فن تکی ) عزیز، درباره‌ی ویژگی بررسی فشارخون در ساعت‌های هوشمند چیست؟دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


چاپ