میکروفون قابل حمل DJI Mic با عمر باتری ۱۵ ساعته

DJI که بیشتر آن را با پهپادهایش می‌شناسیم، در چند وقت اخیر محصولات جدیدی معرفی کرده است. و اکنون این شرکت چینی محصول جدیدی به‌نام DJI Mic معرفی کرده است.

در دو هفته گذشته فعالیت‌های زیادی در مورد تولیدکننده پیشرو هواپیماهای بدون سرنشین(پهباد)، DJI، انجام شده است. انتظار می‌رفت این استارت‌آپ فناوری در هفته‌های آینده سه محصول را با پهپاد Mavic 3 به بازار عرضه کند. با این حال، دو محصول در حال حاضر عرضه شده اند: دوربین DJI Action 2 و دوربین DJI Cinema Camera .در حالی که منتظر ورود پهپاد Mavic 3 هستیم، این سازنده چینی پهپاد، اکنون چهارمین محصول خود را با نام DJI Mic معرفی کرده است. این میکروفون قابل حمل 329 دلار قیمت دارد و فقط در حال حاضر می توان آن را رزرو کرد.
میکروفون DJI ویژگی ها و عملکردهای چشمگیری را ارائه می دهد. به گفته DJI، این دستگاه کیفیت صدای فوق‌العاده و ضبط دو کاناله را در فواصل تا 228 متر (750 فوت) ارائه می‌ دهد. DJI Mic یک میکروفن قابل حمل است و می تواند تا 14 ساعت حافظه داخلی ارائه دهد، در حالی که باتری آن تا 15 ساعت دوام می آورد. با میکروفن DJI می‌توانید صدای با کیفیت بالا و درجه استودیو را به‌طور جداگانه در هر یک از کانال‌های آن ضبط کنید. همچنین می‌توانید ضبط‌های صوتی را در حین پس‌تولید ترکیب کنید و انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه دهید.

dji mic 1

DJI Mic دارای یک سیستم انتقال قدرتمند ضد تداخل است که به ویژه در مناطق شهری شلوغ و متراکم مفید میباشد. این دستگاه دارای پورت های USB-C، Lightning و TRS بر روی گیرنده خود است، از این رو می توان از آن با تلفن های هوشمند، دوربین ها و لپ تاپ ها استفاده کرد. گیرنده دارای صفحه نمایش لمسی است تا تنظیمات ورودی/خروجی را به سرعت تغییر دهید. میکروفون DJI از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد در هنگام ضبط صدا آزادانه حرکت کنید.

dji mic 3

میکروفون قابل حمل را می توان با یک شیشه جلو برای تجربه ضبط بهتر مجهز کرد. همچنین می توان آن را روی لباس با گیره پشتی یکپارچه یا با گیره های مغناطیسی پوشید. این دستگاه سبک وزن است و حدود 30 گرم وزن دارد. این دستگاه دارای یک جعبه شارژ است که می تواند به سرعت برق دستگاه را بازیابی کند. در حالی که کیس شارژ را می توان در عرض 160 دقیقه شارژ کرد، گیرنده و فرستنده میکروفون DJI را می توان در 70 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.
با تمام این تفاسیر، در حال حاضر در دسترس بودن جهانی و تاریخ ارسال واقعی برای میکروفون DJI مشخص نیست.


نظر شما، های فن تکی عزیز در ارتباط با میکروفون DJI چیست؟دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


چاپ