ایرپاد نسل دوم اپل 30 دلار کاهش قیمت داشت

ایرپاد های جدید در راه هستند و نسل دوم ایرپاد ۳۰ دلار کاهش پیدا کرده است.

اپل در رویداد سخت افزاری امروز، نسل سوم ایرپاد خود را معرفی کرد: یک مجموعه هدفون 179 دلاری که از نظر ویژگی ها و طراحی بسیار به AirPods Pro نزدیکتر است. با این حال، اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای AirPods هزینه کنید، همه چیز بد نیست. در نتیجه این مجموعه جدید ، اپل به طور دائم قیمت ایرپاد های نسل دوم خود را که شامل قاب شارژ سیمی است از 159 دلار به 129 دلار کاهش داد.

3865879 airpods2

مدلی که شامل یک کیس شارژ بی سیم است دیگر برای خرید (حداقل از طریق اپل) در دسترس نیست. با این حال ، هنوز هم قاب شارژ بی سیم را به طور جداگانه با قیمت 79 دلار به فروش می رساند ، اما من واقعا خرید آن را در مقابل خرید ایرپاد نسل جدید و سوم تشویق نمی کنم.
اپل در حال حاضر دارای مجموعه ای از ایرپاد ها است که از 129 دلار شروع می شود و برای ایرپاد مکس تا 549 دلار افزایش می یابد. اما اگر بودجه شما بیشتر از هزینه مقرون به صرفه تر از بخش صوتی قابل حمل اپل متکی است، شاید خوشحال باشید که می دانید این مجموعه نسل دوم را حتی کمتر از قیمت 129 دلار جدید اپل می توانید پیدا کنید. در حال حاضر، آنها در آمازون 119 دلار قیمت دارند و همین چند روز پیش، قیمت آن فقط 109 دلار بود. اگر بتوانید تا 10 نوامبر صبر کنید 89 دلار این ایرپاد را میتوانید تهیه کنید.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ