مدیرعملیاتی سابق متا متهم به سوءاستفاده از منابع این شرکت شد

وال استریت ژورنال روز جمعه به نقل از منابع آگاه گزارش داد، که وکلای پلتفرم متا در حال بررسی نقش شریل سندبرگ، مدیر عملیاتی این شرکت، در سوء استفاده از منابع متا به مدت چندین سال هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

meta 1

وال استریت ژورنال (WSJ) گزارش داد که چندین کارمند در ارتباط با این تحقیقات متا مادر فیسبوک، بازجویی شده اند و اضافه کرد که این تحقیقات حداقل از پاییز سال گذشته در جریان بوده است. متا و سندبرگ هنوز نسبت به این خبر، هیچ واکنشی نشان نداده اند.
این گزارش افزود: از جمله فعالیت‌هایی که در این پرونده، مورد بررسی قرار گرفته، اقدامات صورت گرفته کارکنان متا برای حمایت از بنیاد سندبرگ، Lean In، در جهت حمایت از نوشتن و ترویج کتاب دوم او، «گزینه B: مواجهه با سختی‌ها، ایجاد انعطاف‌پذیری، و یافتن شادی» است.

در اوایل ماه ژوئن، سندبرگ، که همکاری نزدیکش با مدیرعامل مارک زاکربرگ؛ باعث رشد بزرگترین شبکه اجتماعی جهان شد، پس از 14 سال اعلام کرد که از این شرکت جدا شده است.


خاویر اولیوان، مدیر ارشد متا، قرار است به عنوان مدیر عملیاتی جدید این شرکت معرفی شود، اگرچه زاکربرگ گفت که قصد ندارد کسی را مستقیماً در ساختار فعلی شرکت، جایگزین سندبرگ کند.
سندبرگ گفت که پس از ترک این شرکت در پاییز هم چنان، به خدمت در هیئت مدیره متا ادامه خواهد داد.


چاپ