پرفروش ترین گوشی های آیفون در ماه می سال 2022

آیا به دنبال خرید بهترین گوشی آیفون موجود در بازار هستید؟ اپل با وجود رقابت مداوم از سوی سازندگان تلفن های اندرویدی مانند سامسونگ و گوگل (در بین رقبای دیگر) محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در ایالات متحده است. ما در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی های آیفون را از لحاظ قیمت و ویژگی های دیگر مورد بررسی قرار دهیم تا به شما در انتخاب گوشی مورد نظرتان کمک کنیم. پس تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

در حالی که تلفن‌های هوشمند اندرویدی ممکن است در مجموع سهم بازار جهانی نسبتاً بیشتری را به خود اختصاص دهند، اما هیچ برندی به تنهایی حتی غول فناوری کره‌ای، سامسونگ نمی تواند از آیفون پیشی بگیرد. بر کسی پوشیده نیست که قیمت محصولات آیفون‌ ارزان نیست، اما اگر به یک گوشی جدید نیاز دارید و مشتاق خرید یکی از گوشی‌های هوشمند آیفون هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

پرفروش ترین معاملات آیفون امروز

  1. Apple iPhone 11 (64GB, Verizon)
  2. Apple iPhone 13 (128GB، Verizon)
  3. Apple iPhone SE 3rd Gen (64GB، Verizon)
  4. iPhone 11 Pro Max 64GB  Apple
  5. iPhone 12 Pro Max 128GB  Apple

 

Apple iPhone 11 (نسخه 64 گیگابایت)

iphone 1
چه چیزی باعث جذابت آن شده است؟ ماژول دوربین عالی، پردازنده سریع،عمر باتری و قیمت عالی در سال 2022
اپل پس از نام‌گذاری‌های عجیب و غریب گوشی‌های هوشمند نسل دهم خود که آیفون 9 و آیفون 10 بود، نسل دیگری از پیشرفت‌ها را با آیفون 11 در سال 2019 به بازار عرضه کرد. این ارتقاها بیشتر در قسمت طول عمر باتری، صفحه نمایش واضح تر و قدرت بیشتر پردازنده های داخلی اتفاق افتاده بود. به طور خاص، اپل بر روی ماژول دوربین جدید تمرکز کرد و یک تنظیم سه دوربینی را ارائه کرد که امکاناتی مانند فوکوس خودکار سریع، عمق میدان عالی و سطح باورنکردنی از کیفیت تصاویر را ارائه می‌داد. این سیستم به لطف تکنولوژی لنز واید خود حالت های عکاسی جدیدی ایجاد کرد (چیزی که حتی در گوگل پیکسل 4 هم وجود نداشت).

 آیفون ۱۱ دارای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و امکانات متنوعی بود. اما، ایده شماره‌گذاری روی محصولات آیفون می‌تواند برای مشتریان کمی گیج‌کننده باشد. آیفون ۱۱ جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تری برای مدل‌های Pro است. صفحه نمایش آن به ابعاد 6.1 اینچی Liquid Retina HD با رزولوشن 1792 در 828 است. بدنه آیفون 11 نسبت به آیفون های قبلی، ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است، در حالی که مدل پرو و پرو مکس آن از جنس استیل می باشد.

 

Apple iPhone 13 (128GB)

iphone 2چه چیزی باعث جذابت آن شده است؟ عملکرد سریع، عکاسی و فیلمبرداری عالی، عمر باتری عالی و بهترین ارزش در میان جدیدترین آیفون ها را می توان از مهم ترین دلایل جذابیت آن دانست.
اپل در رویداد استریم کالیفرنیا در سپتامبر سال گذشته؛ اعلام کرد که قصد داردخط تولید آیفون 13 خود را راه اندازی کند، اما همه می دانستند که عرضه آن بسیار نزدیک تر از آن زمان است. سری 13 آیفون، در چهار اندازه مختلف عرضه شد که شامل، یک مدل مینی، یک نسخه استاندارد، یک Pro تقویت‌شده و یک Pro Max فوق‌العاده قوی بود. مانند نسخه های قبلی، آیفون 13 استاندارد همان چیزی است که ما به اکثر افراد توصیه می کنیم، زیرا از نظر اندازه، قیمت و عملکرد بسیار عالی است.

همه این گوشی ها دارای صفحه نمایش Super Retina XD هستند و تنها آیفون 13 استاندارد با اندازه 6.1 اینچ (همان اندازه آیفون 12) است. اپل عملکرد دوربین جدید را در آیفون 13 ارتقا داده است، به طور مثال حساسیت نور را برای عکس‌ها و ویدیوهای در نور کم، را بهتر کرده است. مدل Pro و Pro Max دارای دوربین های Ultra Wide، Wide و Telephoto هستند، اما مدل های استاندارد و Mini آن، این ویژگی را ندارند. علاوه بر این، با ارتقای تنظیمات عکس به iOS 15، یک حالت جدید عکس برداری به نام حالت سینمایی به این گوشی اضافه شده است. عکاسان گوشی های هوشمند، آیفون 13 را بهترین گزینه برای عکاسی می دانند.
آیفون 13 مدل مینی با قیمت 699 دلار ارزان ترین آیفون 13 بازار است، اما آیفون 13 مدل استاندارد با قیمت 799 دلار به فروش می رسد.

 

Apple iPhone SE 3rd Gen (64GB, Verizon)

iphone 3
چه چیزی باعث جذابت آن شده است؟ عملکرد عالی به لطف تراشه A15 Bionic، مقرون به صرفه ترین آیفون جدید، ابعاد جیبی
وعملکرد عالی دوربین
اگر افزایش قیمت و اندازه صفحه نمایش آیفون های پرچمدار شما را ناراحت کرده است، شما تنها نیستید. در سال 2020، اپل به درخواست های مکرر طرفدارانش پاسخ داد و در نهایت آیفون SE محبوب نسل دوم را که یک جایگزین میان رده عالی برای گوشی های پرچمدار محسوب می شود، را به بازار برگرداند. نسل سوم آن نیز، به تازگی در رویداد بهار 2022 اپل معرفی شد. مدل جدید به تراشه A15 Bionic مجهز شده است که به SE همان پردازنده شش هسته ای آیفون 13 را می دهد و به طور کلی، 2.2 برابر سریعتر از آیفون 8 می باشد.

در کنار چیپست، پیشرفت‌های دیگری هم در آیفون SE 2022 به وجود آمده که شامل قابلیت 5G، عمر طولانی تر باتری (مهم ترین مشکل نسل دوم SE در گذشته بود)، ویژگی‌های دوربین اضافی، و شیشه قوی‌تر جلو و عقب است. اما، یک ماژول دوربین در این گوشی در مقایسه با همتایان پرچم‌دار خود، کاهش‌یافته است.
مشخصات و طراحی نسل سوم آیفون SE چیز جدیدی نیست، اما چیزی که باید توجه شما را جلب کند، قیمت خرده فروشی این گوشی است که تنها 429 دلار می باشد. این یک قیمت باورنکردنی برای گوشی های جدید اپل است. اگر شما یک آیفون جدید می‌خواهید و از طرفی نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن بپردازید، آیفون SE بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.

 

iPhone 11 Pro Max 64GB

iphone 4

چه چیزی باعث جذابت آن شده است؟ عمر باتری عالی با شارژ سریع، صفحه نمایش 6.5 اینچی Super Retina، تجربه ساده و شهودی iOS و ماژول دوربین عالی
با وجود این که در سال 2022، دو نسل جدید از گوشی های پرچم‌دار آیفون بعد از آیفون 11 به بازارعرضه شدند، اما آیفون 11 پرو مکس هنوز یک دستگاه فوق‌العاده است و قیمت آن نیز نسبت به قبل ارزان‌تر شده است.

پس از سری آیفون XS 2018، آیفون 11 اولین نسلی بود که از مدل «Pro Max» بهره می‌برد، که یک سایز بالاتر نسبت به سایز استاندارد است. جای تعجب نیست که آیفون 11 پرو مکس گران‌ترین گوشی سال 2019 بود و این موضوع تا آیفون 13 نیز ادامه پیدا کرد. شما می توانید یک گوشی با قیمت یک یا دو سال گذشته، تهیه کنید.

آیفون 11 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super Retina XDR با وضوح 2688 در 1242 است، بنابراین کمی کوچکتر از آیفون 12 پرو مکس می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به سخت‌افزار قدرتمند و ماژول دوربین فوق‌العاده‌ای که در آن بسته‌بندی شده است و باتری که برق تمام روز را بدون هیچ مشکلی تامین می کند، اشاره کرد. در زمان عرضه، قیمت آیفون 11 پرو مکس از 1099 دلار شروع شده بود، اما به دلیل فروش بالای آیفون، شانس شما برای خرید یکی از آنها با قیمت مناسب تر، بسیار کم است.


iPhone 12 Pro Max 128GB

iphone 5
چه چیزی باعث جذابت آن شده است؟ نمایشگر بزرگ، جسورانه و زیبا، کیفیت ساخت در سطح جهانی، سخت افزار عالی و ماژول دوربین فوق العاده
سال 2020 برای اپل (و واقعاً برای همه ما) سال عجیبی بود که نه سه تا و یا نه حتی چهار تا، بلکه پنج گوشی هوشمند جدید عرضه کرد. در اوایل آن سال ما نسل دوم آیفون SE را تازه دریافت کرده بودیم، اگرچه از نظر فنی بخشی از نسل آیفون 11 بود زیرا در آن از همان تراشه A13 Bionic استفاده شده بود. در ماه اکتبر در رویداد سالانه پاییز اپل، این برند چهار دستگاه نسل بعدی را معرفی کرد: آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس.


برای ساده تر کردن کارها، می توانید چهار مدل آیفون 12 را به دو دسته تقسیم کنید: آیفون 12 و 12 مینی که از پرچمداران سال 2020 هستند، در حالی که آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس مدل های بالاتری محسوب می شوند. آیفون 12 و آیفون 12 پرو استاندارد از نظر نمایشگرهای 6.1 اینچی هم اندازه هستند. اما، آیفون 12 پرو مکس دارای نمایشگری به ابعاد 6.7 اینچی است و برای کسانی که به دنبال گوشی های بزرگ تری هستند مناسب تر است. همه مدل‌های آیفون 12 از تراشه A14 Bionic بهره می‌برند، اما پرو مکس نسبت به پرچمداران هم خانوده خود، از لحاظ سخت افزاری مانند افزایش رم، گزینه‌های ذخیره‌سازی بزرگ‌تر و ماژول دوربین پیشرفته، ارتقا یافته است.


همانطور که می توانید تصور کنید، آیفون 12 پرو و پرو مکس بالاترین قیمت را در این دسته داشتند، به طوری که پرو مکس با قیمت اولیه MSRP که از 1099 دلار شروع می شود، بالاترین قیمت را داشتند.


چاپ