میلیاردرهای فناوری از کدام گوشی های هوشمند استفاده می کنند؟

تا به حال به این فکر کرده اید که آیا افراد مشهور واقعاً از برندهای مورد تایید خود استفاده می کنند؟ آیا تا به حال کنجکاو نشدید، بدانید کسانی که مسئول تمام فناوری هایی هستند که جهان از آن ها استفاده می کند، خودشان از چه گوشی هایی استفاده می کنند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

یا سوالات دیگری مانند این که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با چه خودروهایی رانندگی می کند؟ آیا جف بزوس برای اطلاع از آب و هوا به الکسا وابسته است؟ سیستم عامل مورد علاقه بیل گیتس چیست؟ مارک زاکربرگ چگونه حریم خصوصی داده ها را حفظ می کند؟ ما می‌خواهیم نگاهی به زندگی شخصی کارآفرینان عرصه فناوری داشته باشیم، اما همه افراد که به این گونه اطلاعات دسترسی ندارند.

اگرچه، هر چند وقت یک‌بار میلیاردرهای فناوری، اطلاعات کوچکی در مورد برندی از اسمارت‌فون‌هایی که استفاده می‌کنند به اشتراک می‌گذارند و مطمئناً در آن لحظه شما کنجکاو می شوید تا ببینید که آیا شما هم از آن استفاده می‌کنید یا نه؟! آیا واقعا اینطور نیست؟

bill

بیل گیتس
با توجه به ادغام بین اندروید و نرم افزار مایکروسافت، اکثر دستگاه های گیتس در درجه اول اندروید هستند. بنیانگذار مایکروسافت معمولا از دو گوشی هوشمند استفاده می کند. او برای استفاده روزانه از یک گوشی اندروید استفاده می کند، اما برای کارهای خاص از یک آیفون نیز در کنار آن استفاده می کند.
گفته می‌شود که دستگاه آیفونی که او از آن استفاده می‌کند، خیلی قدیمی است (آیفون 5 اس تا همین اواخر). او فقط به این دلیل از آن استفاده می‌کند تا از تفاوت هایی که آیفون در مقایسه با یک دستگاه اندرویدی ایجاد می‌کند، مطلع باشد.

jeff
جف بزوس
مالک و بنیانگذار آمازون در سال 2012 از تلفن بلک بری استفاده می کرد. اما، آخرین بار قبل از راه اندازی Fire Phone آمازون با یک گوشی سامسونگ دیده شد. اینکه او در حال حاضر از کدام تلفن استفاده می کند، یک راز است.

elan 1
ایلان ماسک
اگرچه مدیرعامل تسلا هرگز علناً به استفاده از برند خاصی از گوشی اعتراف نکرده است، اما او اغلب در چندین موقعیت در مصاحبه‌های خود از آیفون یا آی‌پد نام برده است. از اینجا فقط می توان فهمید که او در واقع از طرفداران محصولات آیفون است.

spechgel
ایوان اشپیگل
بنیانگذار اسنپ چت، ایوان اشپیگل، نیز کاربر آیفون است. اما، دستگاه فعلی او هنوز ناشناخته است. چندی پیش او فاش کرد که از قاب برای آیفون خود استفاده نمی کند، زیرا از دستگاه های خود بسیار مراقبت می کند.

zakberg 3
مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، از آیفون استفاده می‌کند و گمان می‌رود که هر از چند گاهی به دلیل ارتباط شخصی با بسیاری از مدیران اپل، آیفون‌های رایگان از اپل دریافت می‌کند. اگر چه ما تعجب می کنیم که آیا مدیر عامل ثروتمندترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی جهان، واقعاً به این موارد رایگان نیاز دارد یا خیر!

cook
تیم کوک
هیچ جایزه ای برای حدس زدن این یکی در کار نیست! مدیرعامل اپل از چیزی جز آیفون و به طور کلی محصولات اپل استفاده نمی کند. او چندین بار با استفاده از جدیدترین آیفون ها در انظار عمومی دیده شده است. این یک نمونه واقعی از کسانی است که به محصولات خود ایمان دارد!

larry
لری پیج و سرگی برین
بنیانگذاران گوگل از انواع گوشی های اندرویدی استفاده می کنند. سرگئی برین قبلاً یک تلفن نکسوس داشت، اما اکنون احتمالاً گوگل پیکسل را حمل می کند. با این حال، اولین تلفنی که لری با خود حمل کرد، احتمالا یک بلک بری نسخه Stanford EE380 بود.

tarvis
تراویس کالانیک
بنیانگذار 45 ساله و مدیر عامل سابق اوبر، در کنفرانس های مطبوعاتی دیده شده که از آیفون استفاده می کند.

sunder
ساندار پیچای
ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2006 ، با نام Motorola StarTAC در سال 1995 خریداری کرد. پیچای در مصاحبه ای در سال 2015 گفته بود که حدود 20-30 گوشی در خانه خود دارد. حدس می‌زنیم که اکثر یا همه این تلفن‌ها توسط Google ساخته شده‌اند. زیرا، او در مواردی نگرانی‌های خود در مورد حفظ حریم خصوصی در برندهای دیگری ابراز نگرانی کرده است.


چاپ