هیچ کدام از بانک های آمریکا با صرافی بایننس همکاری نمی کنند!

صرافی بایننس در جستجوی بانک ثالثی است تا بتواند پول نقد را از مشتریان خود دریافت کند اما به نظر می رسد، هیچ بانک آمریکایی تمایلی به همکاری با این صرافی را ندارد.

صرافی بایننس

براساس گزارش خبرگزاری رویترز و به نقل از وال استریت ژورنال؛ صرافی بایننس پس از ورشکستگی بانک Signature Bank در ماه گذشته، در تلاش برای یافتن بانکی است تا بتواند به وجوه نقد مشتریان خود رسیدگی کند.

قبل از این، سپرده های مشتریان به بانک های Signature Bank و Silvergate Capital Corp ارسال می شد . این دو بانک در زمینه رمزنگاری فعالیت می کردند که پس از ورشکستگی آن ها، Binance مجبور است هر چه سریع تر یک جایگزین مناسب پیدا کند. این صرافی معمولا از یک  بانک ثالث برای نگه داری وجوه نقد مشتریانش استفاده می کند. این صرافی اعلام کرد:« از آن جایی که پول مشتریان توسط شخص ثالث نگه داری می شود، عملیات انتقال و ارسال مبالغ نقدی با سرعت خیلی کمی انجام می شود.»

البته، صرافی تلاش کرد با بانک هایی مانند کراس ریور بانک و مشتریان بانکورپ (CUBI.N) ارتباط برقرار کند اما، موفق نشد. بیشتر بانک ها به دلیل ریسک نظارتی تمایلی به این همکاری ندارند.

سخنگوی Binance.US به مجله وال استریت گفت: «ما با چندین ارائه‌دهنده خدمات بانکی مستقر در ایالات متحده همکاری می‌کنیم. البته، به موازات آن، در حالی بروز رسانی سیستم‌های داخلی خود جهت ایجاد یک پلتفرم پایدارتر هستیم.»


ماه گذشته، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی سابق بایننس شکایت کرد. آن ها معتقدند که مدیران این صرافی به صورت غیرقانونی یک بورس و یک برنامه انطباق را رهبری می کردند. از زمان طرح شکایت، سرمایه گذاران حدود 1.6 میلیارد دلار از سرمایه خود را از این صرافی خارج کردند.


چاپ