پتنت جدید صفحه کلید اپل با کلید های آلومینیومی منتشر شد

پتنت جدیدی که از شرکت اپل فاش شده است نشان می دهد این شرکت در حال ساخت یک صفحه کلید جدید با کلیدهای آلومینیومی است. Apple قرار است از این صفحه کلید در مک بوک های آینده استفاده کند.

مک بوک اپل
در ماه های گذشته در مورد مک بوک های شیشه ای اپل صحبت کردیم اما، حالا می خواهیم پتنت جدید این شرکت که در مورد یک صفحه کلید چند منظوره است را بررسی کنیم.

پتنت جدید یک صفحه‌کلید مک‌بوک را با کلیدهای آلومینیومی چند منظوره خاص نشان می دهد. برخلاف دکمه های قدیمی که به مرور زمان فرسوده می‌شوند، روی این کلیدهای آلومینیومی از طریق برش های لیزری سوراخ هایی قرار داده شده است که به نور پس‌زمینه صفحه کلید اجازه می‌دهد تا از میان علامت ها و حروف های مختلف بتابد. این سوراخ ها در جهت های بالا و پایین قرار دارند. زمانی که نور از زیر صفحه کلید ساطع می شود، علامت‌های هر کدام از کلیدها روی آن‌ها ظاهر خواهد شد.

پتنت صفحه کلید اپل

یکی دیگر از اطلاعاتی که می توان از این پتنت به دست آورد مجموعه ای از پیکسل های میکرو OLED یا OLED است . این پیکسل ها که در زیر کلیدها قرار دارند به ما قابلیت سفارشی سازی بیشتری را می دهد. از نظر جلوه ظاهری، آلومینیوم استفاده شده در این نوع کیبوردها با شاسی مک بوک مطابقت دارد و علاوه بر این؛ ظاهری یکپارچه تر و شیک تر به آن می بخشد. متأسفانه، اپل از ارائه اطلاعات دقیق در مورد این که چه دستگاه هایی این کیبورد را دریافت خواهند کرد و یا زمان عرضه رسمی آن؛ خودداری کرده است.

پتنت صفحه کلید

صفحه کلید جدید اپل

پتنت FIG، یک صفحه کلید را با آرایه ای از دکمه ها نشان می دهد که برای وضوح بیشتر بزرگ تر نمایش داده شده است. طبق Patently Apple، در ظاهر به نظر می رسد که شبیه یکدیگر هستند.


چاپ