لنوو ThinkBook Plus یک لپ‌تاپ با تبلت گرافیکی داخلی

لنوو در چند سال گذشته با سری دستگاه‌های ThinkBook Plus در فضای لپ‌تاپ‌های دو صفحه‌نمایشی فعالیت کرده است.

در حالی که مدل‌های قبلی دارای نمایشگر E Ink بر روی صفحه‌نمایش بودند که به شما امکان می‌داد درب لپ‌تاپ را ببندید و از آن به‌عنوان eReader یا دستگاه یادداشت‌برداری استفاده کنید، نسل بعدی ThinkBook Plus لنوو چیزی متفاوت است.

tplus 02 625x500

این یک نوت بوک با صفحه نمایش عریض 17 اینچی و یک تبلت گرافیکی داخلی در سمت راست کیبورد است. ایوان بلاس چند ماه پیش تصویر لو رفته ای از لپ تاپ دو صفحه نمایش آینده را به اشتراک گذاشت و اکنون او با چهار تصویر جدید با حالت استراحت بالا بازگشته است که به ما ایده بهتری از آنچه را که باید انتظار داشته باشیم، می دهد.
همانطور که انتظار می رفت، متمایزترین ویژگی ThinkBook Plus جدید، نمایشگر ثانویه است که در سمت راست کیبورد قرار گرفته است. این یک صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از ورودی قلم دیجیتال است که به کاربران اجازه می دهد روی صفحه بنویسند یا نقاشی کنند.
تصاویر نشان می‌دهند که شما می‌توانید از آن صفحه دوم حداقل به چند روش مختلف استفاده کنید. می‌توان از آن به‌عنوان راه‌انداز برنامه استفاده کرد، برای مثال، به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را بدون باز کردن منوی استارت ویندوز باز کنید. همچنین می‌توان از آن برای نمایش دومین یا سومین برنامه تمام‌صفحه زمانی که برنامه‌های دیگری روی نمایشگر اصلی اجرا می‌کنند، استفاده کرد. و شما می توانید از آن به عنوان یک تبلت گرافیکی برای ایجاد یا ویرایش آثار هنری استفاده کنید.
در حالی که هنوز مشخصات دقیقی برای ThinkBook Plus آینده نداریم، تصاویر چیزی که به نظر می رسد یک پورت HDMI و حداقل دو پورت USB-A و دو پورت USB-C است را نشان می دهد. به نظر می رسد لولا به درب اجازه می دهد تا حداقل با زاویه 180 درجه باز شود. و مطمئناً خودکار به نظر می رسد که برای قرار گرفتن در گاراژ در شاسی نوت بوک در زمانی که از آن استفاده نمی شود، طراحی شده است، اگرچه مطمئن نیستم که بتوانیم سوراخی را ببینیم که کجا می رود یا خیر.
دکمه روشن/خاموش بالای صفحه کلید به نظر می‌رسد که می‌تواند حسگر اثرانگشت را نیز در خود جای دهد، و یک وب‌کم در بالای صفحه نمایش وجود دارد که به نظر می‌رسد یک شاتر حفظ حریم خصوصی دارد که می‌تواند دوربین را در صورت عدم استفاده بپوشاند.
من مطمئن نیستم که تایپ کردن روی صفحه کلید در حالی که همه کلیدها به سمت چپ لپ تاپ جابجا شده اند چقدر راحت خواهد بود. اما ThinkBook Plus جدید مانند یک دستگاه خاص به نظر می رسد که برای افرادی که انتظار دارند به طور مرتب از صفحه نمایش/تبلت گرافیکی دوم استفاده کنند، طراحی شده است، که می تواند صفحه کلید متمایل به چپ را به یک معامله قابل قبول تبدیل کند.

tplus 03 705x500

احتمالاً هنگامی که نمایشگاه Consumer Electronics در هفته آینده آغاز می شود، درباره ThinkBook Plus جدید اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. در حالی که لنوو یکی از تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های فناوری است که اعلام کرده است به دلیل همه‌گیری COVID-19 به صورت حضوری در این نمایشگاه شرکت نخواهد کرد، این شرکت همچنان قصد دارد محصولات جدید خود را از تاریخ 4 ژانویه (14 دی) 2021 معرفی کند.
Evan Blass همچنین برخی از تصاویر لو رفته از لپ‌تاپ‌های سری Z ThinkPad لنوو را منتشر کرده است که خطی را که این شرکت در گذشته برای لپ‌تاپ‌های با صفحه‌نمایش عریض باریک و سبک با پشتیبانی اختیاری از داده‌های سلولی و سایر موارد استفاده می‌کرد، احیا کرده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ