ایسر برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، لوازم جانبی تخفیف ارائه میکند.

ایسر فروش آنلاین پایان سال را در هند آغاز کرد تا برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، لوازم جانبی تخفیف ارائه کند.

ایسر فروش پایان سال خود را در هند آغاز کرد که ادعا می‌شود تخفیف‌هایی تا سقف روپیه ارائه می‌کند. 40000 در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و تا 67 درصد تخفیف برای لوازم جانبی بازی. این فروش دو روزه که «فروش فروشگاه ما را غارت کنید» انحصاری برای فروشگاه آنلاین ایسر در هند است و تا جمعه 17 دسامبر(26آذر) ادامه خواهد داشت. فروش آنلاین لپ‌تاپ‌های ایسر را نیز با قیمت پایین‌تر از روپیه به همراه دارد. 23990. فروشگاه آنلاین این شرکت گزینه های EMI بدون هزینه، تحویل رایگان و گارانتی برند را ارائه می دهد.

Acer Kicks

با توجه به جزئیات موجود در فروشگاه آنلاین ایسر، فروش مداوم پایان سال لپ‌تاپ‌های ویندوزی را از 300 میلیون تومان شروع می‌کند. 23990 همراه با سه سال گارانتی لپ تاپ های گیمینگ تا تومان 40000 تخفیف و مانیتور از روپیه شروع می شود. 7690. همچنین دو سال گارانتی تمدید شده و یک سال محافظت در برابر آسیب تصادفی در مدل‌های منتخب وجود دارد.
این فروش همچنین لوازم جانبی بازی مانند هدست نیترو ایسر، موس، کوله پشتی و آداپتورها را با تا 67 درصد تخفیف به همراه دارد. ایسر همچنین پیشنهادات مبادله ای را در لپ تاپ های منتخب ارائه می دهد.
علاوه بر این، مشتریانی که تب ایسر را در حین فروش آنلاین خریداری می کنند، واجد شرایط دریافت هدفون نیترو به ارزش روپیه می باشند. 2999 به صورت رایگان. 11999 و شامل مشخصاتی مانند صفحه نمایش 8 اینچی، چهار هسته ای مدیاتک MT8766WA SoC، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و اتصال 4G است.
در اوایل این ماه، ایسر با عرضه Predator Helios 500 (PH517-52) لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را در هند گسترش داد. این شامل یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9 و یک نمایشگر مینی ال ای دی 4K بود. این شرکت همچنین اخیراً Acer Aspire Vero (AV15-51) را با ویژگی هایی از جمله شاسی پلاستیکی بازیافتی و پردازنده نسل یازدهم اینتل Core به کشور آورده است.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ