آمازون بیش از 600 برند چینی را به طور دائم مسدود کرد.

بر اساس گزارشات، آمازون بیش از 600 مارک چینی را در 3000 حساب فروشنده مختلف به دلیل نقض مکرر سیاست های خود به طور رسمی برای همیشه مسدود کرده است.

غول فناوری این مارک ها و حساب ها را پس از پنج ماه سرکوب جهانی ممنوع کرده است. سخنگوی آمازون به ورج گفت که 600 مارک تجاری به دلیل نقض مکرر سیاست های آن به طور آگاهانه و قابل توجه، به ویژه سیاست های مربوط به سوء استفاده از بازرسی ممنوع شده است. یش از این آمازون به دلیل بررسی های جعلی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود. وال استریت ژورنال گزارشی در رابطه با اهدای کارت هدیه توسط شرکت‌ها برای درج کامنت و در ازای بررسی مثبت کاربران خبر داد. نویسنده این گزارش اعلام کرد برخی از شرکت های چینی در ازای اعلام بررسی کاربران کارت‌های هدیه ۳۵ دلاری با آنها داده بودند.

shutterstock 372192073 1

این غول فناوری در سال 2016 بررسی های مشوق و تشویقی را ممنوع کرده بود. اما برخی از شرکت‌ها این سیاست‌ها را نادیده گرفته و سعی داشتند تا با اهدای محصول رایگان یا بازپرداخت مبلغ از کاربران بخواهند تا پیام های منفی خود را پاک کنند.در گزارشی که اوایل امسال منتشر شد، آمازون گفته بود که بیش از 700 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و بیش از 10 هزار نفر را در سال 2020 به کار گرفته است تا از فروشگاه های خود در برابر تقلب و سوء استفاده محافظت کند. علاوه بر این، آمازون بیش از 10 میلیارد لیست مشکوک را قبل از انتشار در فروشگاه خود در طول سال مسدود کرده است.


با این تفاسیر به نظر میرسد آمازون سیاست‌های مشخصی را برای فروشندگان ایجاد کرده تا بتوانند از سوء استفاده ها جلوگیری کند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.

 


چاپ