دوربین مدار بسته ضد آب شیائومی BW400 Pro

شرکت شیائومی از دوربین مدار بسته جدید خود با نام BW400 Pro مجهز به باتری خورشیدی رونمایی کرد.

دوربین مدار بسته

دوربین جدید Xiaomi BW400 Pro زاویه دید 132 درجه، وضوح تصویر 2.5 K و گواهی ضد آب IP66 دارد. شرکت شیائومی به تازگی از دوربین مدار بسته 2K با زاویه دید 360 درجه در هند رونمایی کرد. اما حالا در مدت زمان کوتاهی قصد دارد دوربین Xiaomi BW400 Pro Set را که یک دوربین پیشرفته هوشمند است در بازارهای جهانی عرضه کند.

مشخصات دوربین مداربسته خورشیدی شیائومی BW400 Pro

دوربین Camera BW400 Pro Setمجهز به باتری خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعتی است. این دوربین هوشمند به علت ظرفیت باتری بالا، میدان دید وسیع 132 درجه، قابلیت رمزگذاری داده های چند سطحی ، ضد آب و مقاوم در برابر گرد وغبار؛ می تواند انتخاب خوبی برای سیستم های امنیتی باشد. مهم تر از همه این موارد، قابلیت دید در شب فوق العاده شفاف با وضوح 2.5 K است. این میزان وضوح برای تشخیص چهره ها، پلاک خودروها و جزئیات دیگر کافی به نظر می رسد.

دوربین امنیتی شیائومی

دوربین امنیتی خورشیدی به فناوری دید در شب رنگی مجهز است که به شما امکان می دهد در تاریکی نیز تصویری واضح و رنگی داشته باشید. این ویژگی برای محافظت از خانه یا کسب و کار اهمیت زیادی دارد.

Xiaomi BW400 Pro Set حرکت انسان را تشخیص می دهد و در صورت لازم زمان حضور افراد در محدوده دوربین را به کاربر هشدار خواهد داد. نصب و استفاده از آن به راحتی انجام می شود. BW400 Pro با دیافراگم بازتر، در محیط‌های مختلف تصویربرداری واضحی را به نمایش می گذارد.

از دوربین هوشمند BW400 Pro بیشتر در فضاهای باز استفاده می کنند. عمر باتری های خورشیدی آن کمک می کند دوربین تا 180 روز به راحتی کار کند. Xiaomi Solar Outdoor BW400 Pro Set با تکیه بر تراشه هوش مصنوعی پیشرفته ای که دارد قابلیت تماس صوتی دوطرفه را امکان پذیر می کند. از امکانات جانبی آن می توان به اتصال بی سیم، شیار کارت حافظه SD و پشتیبانی از فضای ذخیره سازی ابری اشاره کرد. پس کاربر می تواند ویدئوها را مستقیم روی کارت حافظه ذخیره کند. بنابراین برای دسترسی به آن دیگر نیازی به اینترنت نیست. علاوه بر این، با دستیارهای صوتی محبوب Google Assistant و Alexa به طور کامل سازگار است. قیمت نهایی و زمان عرضه جهانی آن هنوز مشخص نیست. بنابراین، باید منتظر ماند و دید!


چاپ