ارزش سهام شرکت امنیت سایبری استارتآپ Axonius

ارزش سهام 2.6 میلیارد دلاری شرکت استارتاپ امنیت سایبری Axonius درماه مارس سال 2022

خبرگزاری رویترز در گزارش 7 مارس مطرح نمود آخرین سرمایه شرکت استارتاپ امنیت سایبری Axonius قبل از عرضه عمومی با مدیریت شرکت سرمایه گذاری Accel به ارزش 4.6 میلیارد رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

Sayber security Axonius

آخرین تامین مالی حدود یک سال پس از آن صورت گرفت که آکسونیوس 100 میلیون دلار به ارزش 1.2 میلیارد دلار جذب کرد. شرکای Silver Lake و سرمایه گذاران موجود Bessemer Venture Partners نیز در آخرین دور شرکت کردند.

در مصاحبه ای با رویترز، دین سیسمن، مدیر اجرایی آکسونیوس گفت که این شرکت می تواند ظرف دو سال برای عرضه اولیه عمومی آماده شود، اما از ارائه یک چارچوب زمانبندی دقیق خودداری کرد.

سیسمن، یکی از بنیانگذاران آکسونیوس، گفت: «دلیلی که ما این دور تأمین بودجه لازم را انجام دادیم، بیش از هر چیز این بود که به‌عنوان یک شرکت سهامی عام در آینده شروع به کار کنیم  زمانی که همه چیز در دید سرمایه‌گذاران باشد به ما کمک می کنند تا در آن نقطه عطف تغییر کنیم».

 شرکت Axonius مستقر در نیویورک  می باشد که یک پلت فرم مدیریت دارایی امنیت سایبری را ارائه می دهد که به شرکت ها کمک می کند تا دارایی های فناوری اطلاعات را از دستگاه ها گرفته تا خدمات را تجزیه و تحلیل کنند تا خطرات امنیتی بالقوه را شناسایی کنند.

از آنجایی که شرکت‌ها در سراسر جهان در طول همه‌گیری ویروس کرونا به کار از راه دور روی آوردند، هزینه‌های راه‌حل‌های امنیت سایبری را افزایش دادند که به نفع شرکت‌هایی مانند Axonius بود.

آکسونیوس گفت که درآمد سالانه آن، در سه سال متوالی به میزان سه برابری خود رسیده است، زیرا شرکت‌های بیشتری شروع به استفاده از پیشنهادات امنیت سایبری آن کردند. از جمله مشتریان برجسته آن می توان به Schneider Electric (SCHN.PA) و Anheuser-Busch InBev اشاره کرد.


چاپ