بروزرسانی جدید واتساپ بتا باگ دوربین را برطرف می کند!

نسخه اخیر بروز رسانی بتا واتساپ باگ دوربین را که کاربران نسخه آزمایشی را نگران کرده بود، برطرف می کند.

واتساپ لوگو سوم

بروز رسانی واتساپ بتا که با شماره 2.24.2.20 منتشر شد، می تواند باگ مهمی که در قسمت دوربین اتفاق افتاده بود را برطرف کند. کاربران نشخه آزمایشی واتساپ در بروز رسانی قبلی گزارش دادند که از داخل برنامه قادر به استفاده از دوربین گوشی نیستند. این مشکل به خصوص زمانی که آنها قصد داشتند به صورت مستقیم از برگه چت خود عکس یا ویدئو برای مخاطبین ارسال کنند، رخ می داد.

طبق گزارش کاربران زمانی که آیتم دوربین را از برگه چت انتخاب می کنند یک پیغام خطایی نمایش داده می شود و از آنها می خواهد که دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنند. اما این مشکل نه بار راه اندازی مجدد و نه با بستن کامل برنامه حل نمی شود. این مشکل باعث شد کاربر در حقیقت نتواند با این برنامه کاری انجام دهد. ویژگی کلیدی که باعث محبوبیت برنامه WhatsApp شد، امکان ضبط و به اشتراک گذاری محتوای بصری است. پس زمانی که کاربر قادر به انجام این کارها نباشد، واتساپ دیگر کارایی نخواهد داشت.

واتساپ بتا دوربین

WhatsApp به محض اطلاع از این مشکل سریع وارد عمل شد و بروز رسانی جدیدی را در فروشگاه Google Play برای کاربران نسخه بتا منتشر کرد. این آپدیت نه تنها این مشکل را حل می کند بلکه، امکانات بیشتری را در قسمت اشتراک گذاری فایل ها ارائه می دهد که می تواند برای کاربران هیجان انگیز باشد. این ویژگی های اضافی عملکرد برنامه را افزایش می‌دهد و اشتراک‌گذاری فایل را راحت‌تر و کارآمدتر می‌کند. کاربران، به خصوص افرادی که قابلیت به‌روزرسانی خودکار را فعال کرده‌اند، باید آخرین نسخه بتا را دانلود و نصب کنند تا از هرگونه اختلال در بخش دوربین جلوگیری کنند. این به‌روزرسانی تجربه روان‌تر و بدون اشکال را تضمین می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از دوربین دستگاه بدون هیچ مشکلی استفاده کنند و فایل های تصویری خود را همانطور که هست با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

واتساپ علاوه بر رفع اشکال دوربین، به طور مداوم در حال کار بر روی ویژگی های جدید است. به تازگی، این شرکت ویژگی کانال‌های خود را با چهار مورد جدید از جمله پیام‌های صوتی، نظرسنجی، چندین ادمین و امکان اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها در وضعیت واتساپ خود برای فالوورها، ارتقا داده است. به همه این موارد قابلیت نظرسنجی در کانال را هم اضافه کنید.

تغییرات کانال ها واتساپ را به ابزاری قدرتمندتر برای کسب و کارها، سازمان ها و گروه های اجتماعی تبدیل می کند. به عنوان نمونه: پیام های صوتی، به مدیران کانال ها این امکان را می دهد تا اطلاعات مهم را به سرعت و به راحتی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. نظرسنجی ها هم به مدیران کانال ها کمک می کند تا نظرات و بازخورد مخاطبان خود را ارزیابی کنند. چند ادمینی به مدیران کانال ها اجازه می دهد تا مسئولیت ها را با یکدیگر تقسیم کنند. در آخر؛ امکان اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها در وضعیت خود برای فالوورها، باعث می شود مدیران کانال خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهند.


چاپ