آپدیت واتساپ برای کاربران iOS: امکان ارسال ویدئوهای با کیفیت

آپدیت جدید واتساپ به کاربران iOS امکان می دهد که بتوانند تصاویر و ویدئوهای خود را باکیفیت بالا ارسال کنند.

واتساپ لوگو دوم

اکنون کاربران iOS می توانند با نصب بروز رسانی جدید واتساپ، رسانه های خود را با کیفیت اصلی به اشتراک بگذارند. این قابلیت برای اولین بار اوایل تابستان امسال در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته بود. آنها با استفاده از این ویژگی می توانند ویدیوها و عکس‌های خود را با فرمت HD برای مخاطبین خود ارسال کنند. اما، هنوز این ویژگی برای کاربران آیفون فعال نشد.

حالا انتظار به سر رسیده است و کاربران iOS با دریافت نسخه بروزرسانی جدید می توانند به این امکانات دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، متا این دسترسی را برای این دسته از کاربران باز کرده است. اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید باید برای دریافت آن به اپ استور مراجعه کنید و نسخه 23.24.73 WhatsApp را دانلود و نصب کنید. نسخه جدید را ردیاب WABetaInfo برای اولین بار مشاهده کرد.

البته علاوه بر قابلیت ارسال پیام های تصویری با کیفیت، آخرین نسخه iOS واتساپ به امکانات دیگری نیز مجهز است. به عنوان نمونه: کاربران در حال حاضر قادرند بدون زنگ زدن در گروه های بزرگ، چت صوتی را شروع کنند.در نسخه های قبلی واتساپ برای شروع چت صوتی در گروه های بزرگ، ابتدا باید همه اعضای گروه را زنگ می زدید. این کار می توانست برای گروه های بزرگ بسیار وقت گیر و خسته کننده باشد. اما در آخرین نسخه واتساپ، کاربران می توانند به سادگی روی نماد میکروفون در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنند تا چت صوتی را شروع کنند. این کار باعث می شود که شروع چت صوتی در گروه های بزرگ بسیار آسان تر شود.

واتساپ کاربران iOS

علاوه بر این، توسعه دهندگان حباب های جدیدی به قسمت چت اضافه کردند تا کاربران بتوانند به کمک آنها تماس‌های در حال انجام پایان یافته و یا از دست رفته را به راحتی ببینند. در قسمت نمایش استوری یا وضعیت نیر کاربران iOS خواهند بود با ضربه زدن روی «پاسخ» و انتخاب یکی از ۶ آواتار موجود عکس العمل سریع به آنها نشان دهند. طبق گفته ردیاب واتساپ، این ویژگی‌ها تا هفته‌های آینده در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر یک یا چند مورد از این تغییرات را مشاهده نکردید، نگران نشوید. به خاطر داشته باشید که برای ارسال تصاویر و ویدئو با کیفیت HD به عنوان فایل، باید روی “+” در چت ضربه بزنید، سپس با انتخاب Document گزینه "Choose Photo or Video" را انتخاب کنید.


چاپ