بروز رسانی جدید Threads تا هفته آینده منتشر می شود!!

متا قصد دارد تا هفته آینده دو قابلیت دیگر به برنامه Threads اضافه کند.

نسخه تحت وب برنامه تردز

طبق گزارش اینگجت؛ متا قصد دارد تا هفته آینده نسخه تحت وب برنامه شبکه اجتماعی Threads را به همراه یک قابلیت جدید در نحوه جستجو عرضه کند. هفته های اخیر کاربران زیادی از متادرخواست ارائه این سرویس های جدید را کرده بودند.

زاکربرگ مدیراجرایی متا در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد که تا چند هفته آینده کاربران Threads می توانند نسخه تحت وب این برنامه را دریافت کنند و از طریق رایانه خود به آن متصل شوند. علاوه براین، بروز رسانی بعدی عملکرد جستجو را برای آن ها بهینه تر می کند. کاربران برای استفاده از نسخه دسکتاپ باید با استفاده از کد QR که در نسخه موبایلی نمایش داده می شود به برنامه وصل شوند. در این نسخه آن ها می توانند پست های فید خود را مشاهده، لایک یا کامنت کنند. در حال حاضر، قابلیت جستجو در برنامه عملکرد محدودی دارد و فقط قادر است حساب های دیگران را نمایش دهد و نمی توان از آن برای جستجوی یک موضوع خاص استفاده کرد.

عرضه این برنامه با تغییرات پلتفرم توییتر همراه شد. توییتر در آن زمان علامت لوگوی خود را به X تغییر داد و علاوه براین، تعداد نمایش پست های روزانه را برای کاربران توییتر آبی محدود اعلام کرد. کاربران برای دسترسی به پست های بیشتر باید هزینه اشتراک را پرداخت می کردند. تعداد زیادی از آنها توانایی پرداخت اشتراک ماهانه را نداشتند و با اجرای این قانون جدید آسیب زیادی خوردند. ایلان ماسک تعداد پست های قابل نمایش را برای مشترکین خود 600 پست در روز اعلام کرد.

در همین زمان برنامه Threads اینستاگرام منتشر شد و مردم زیادی برای عضویت در آن هجوم آورده بودند. تعداد کاربران این برنامه در کمتر از 5 روز پس از راه اندازی به 100 میلیون کاربر رسید. اما، عرضه سریع این برنامه در شرایطی که امکانات آن هنوز تکمیل نشده کار اشتباهی بود که متا مرتکب شد. هر چند مدیران متا قول دادند تا هفته های آینده ویژگی های آن را تکمیل می کنند. اما، به هر حال تعامل کاربران پس از یک شروع هیجان انگیز با افت شدیدی همراه شد. در نهایت شرکت تصمیم گرفت ویژگی های جدید را در سریع ترین زمان ممکن عرضه کند تا بتواند از این طریق مانع سقوط این پلتفرم شود.


چاپ