نحوه دریافت تیک آبی در Instagram Threads

از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک؛ توسعه دهندگان زیادی سعی کردند با ارائه برنامه های مشابه بتوانند کاربران سرگردان این رسانه اجتماعی را جذب کنند. اما، تا حالا برنامه ای نتوانست به صورت جدی با Twitter رقابت کند.

 Instagram Threads

طبق گزارش دیجیتال ترندز؛ متا امروز با عرضه نسخه اندرویدی Instagram Threads در حال حاضر می تواند یک تهدید جدی برای توییتر محسوب شود. البته، متا پلتفرم های مبتنی بر متن مختلفی مانند فیسبوک و اینستاگرام دارد. پس نیازی به عرضه برنامه دیگری ندارد مگر این که، تفاوت هایی میان آنها باشد. حدس شما درست است؛ برنامه Threads یک پلتفرم مبتنی بر محتواهای کوتاه است درست مشابه توییتر! شما در این پلتفرم نیز باید احراز هویت شوید، اما چگونه؟! برای آشنایی با روش احراز هویت با های فن تک همراه باشید.

نحوه دریافت تیک آبی

مانند توییتر و اینستاگرام، Threads نیز به کاربران اجازه می دهد تا برای تأیید هویت خود و دسترسی به برخی ویژگی های انحصاری تأیید شوند. مشابه فرآیند تأیید توییتر، شما برای تأیید در Threads نیز باید هزینه ماهانه پرداخت کنید. بنابراین هنگام تنظیم حساب Threads تأیید شده خود، این موضوع را در نظر داشته باشید.

مرحله 1: برای تأیید در Threads، باید یک حساب کاربری داشته باشید یا بسازید. با ایجاد حساب کاربری خود، نمی توان از طریق برنامه Threads تأییدیه دریافت کرد. برای این کار، باید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و به قسمت پروفایل خود بروید.

مرحله 2: هنگامی که به بخش نمایه رسیدید، نماد موجود در گوشه بالای سمت راست (سه خط افقی) را انتخاب کنید تا منوی زیر باز شود.

Instagram Threads 2
مرحله 3: در منو، گزینه Meta Verified را انتخاب کنید.

Instagram Threads 3

مرحله 4: هنگامی که آن را انتخاب کردید، باید به منوی Meta Verified حساب های متا هدایت شوید. اگر خودکار به آنجا منتقل نشدید، یک بار دیگر Meta Verified را در پایین صفحه انتخاب کنید. در منوی Meta Verified، می‌توانید تمام ویژگی‌هایی را که با تأیید شدن همراه است، مشاهده کنید. از بین آن ها اشتراک را انتخاب کنید.

Instagram Threads 4
مرحله 5: در صفحه بعد باید تأیید کنید که نمایه لیست شده، نمایه ای است که می خواهید برای فرآیند تأیید متا ثبت نام کنید. پس از انجام، Sign up را انتخاب کنید.

Instagram Threads 5

مرحله 6: اطلاعات پرداخت را در صفحه جدید بررسی کنید. متا هزینه اشتراک ماهانه 15 دلاری را برای سرویس Meta Verified، مشخص کرده است. اگر با پرداخت آن مشکلی ندارید، می توانید فرآیند پرداخت آنلاین را انتخاب کنید و سپس کارتی را که می‌خواهید با آن پرداخت آنلاین انجام دهید، انتخاب کنید. اگر کارتی در لیست ندارید، از شما خواسته می شود که مشخصات یک کارت جدید را وارد کنید. حالا می توانید، اشتراک را پرداخت نمایید.

Instagram Threads 6

مرحله 7: از زمان پرداخت اشتراک، متا تا 48 ساعت طول می کشد تا بررسی کند نمایه شما واجد شرایط فرآیند تأیید هست یا خیر!. توجه داشته باشید که برای اینکه متا شما را تأیید کند، باید نام کامل و یک عکس واضح از چهره خود در نمایه داشته باشید. علاوه بر انجام این کار، باید گزینه تایید دو مرحله ای 2FA را هم فعال نمایید. اگر بنا به هر دلیلی متا درخواست شما را نپذیرفت، وجه به شما برگردانده خواهد شد. اگر متا درخواست شما را پذیرفت، می توانید علامت آبی برنامه threads و اینستاگرام را دریافت کنید.


چاپ