اینستاگرام دیگر یک برنامه اشتراک عکس نیست

اینستاگرام قرار است تمام تمرکزش را بر تولید و خلق محتواهای ویدیویی، خرید و فروش و پیام‌رسانی بگذارد

آدام ماسری رئیس اینستاگرام اخیراً در توییتر در مورد برنامه های این شرکت برای نیمه دوم سال 2021 صحبت کرد. موسری برخی از تغییرات ایجاد شده در اینستاگرام طی چند ماه آینده و آنچه را که این شرکت تمرکز خواهد کرد را در یک ویدئو منتشر کرده است..
یکی از مهمترین قسمتهای این ویدئو، صحبت‌های موسری در مورد ماهیت سرویس اینستاگرام است، موردی که از مدتها پیش قابل انتظار بود. موسری می‌گوید: ما دیگر اپلیکیشن اشتراک تصاویر و عکس نیستیم. بنابراین آرام آرام باید برای رویارویی با دوران جدید Instagram آماده شویم.
در عوض، این شرکت بر روی چهار چیز تمرکز خواهد کرد: تولید و خلق محتواهای ویدیویی، خرید و فروش و پیام‌رسانی

instagram video 60de21cfd1ef3

. به ویژه بخش ویدئو، به نظر می رسد تمرکز اصلی اینستاگرام باشد زیرا اکنون خود را به عنوان یک سرویس سرگرمی ویدئویی، مشابه YouTube و TikTok می بیند. این شرکت تغییرات متمرکز بر ویدئو، مانند تماشا کردن ویدیوها به صورت تمام‌صفحه یا نشان دادن پست‌های مختلف به کاربران راجع‌به موضوعاتی که آن‌ها دنبال نمی‌کنند،میباشد.
هیچ یک از تغییرات ذکر شده در بالا برای کسی که در طول چند سال گذشته از این سرویس استفاده کرده است تعجب آور نخواهد بود. با تکامل رقابت پیرامون این شرکت، اینستاگرام همیشه با تغییرات مختلف همراه بوده تا به‌روزترین ویژگی‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهد. در حال حاضر با توجه به تمام تغییرات نسخه فعلی و حذف ویژگی‌های قدیمی‌تر در طول این چند سال، به سختی می‌توانید نسخه‌های اولیه را شناسایی کنید.
تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو و محتواهای ویدیویی اتفاق خوبی خواهد بود و این امکان را میدهد که قابلیت‌های جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کند. اما به نظر می‌رسد کسانی که تابه‌حال برای اشتراک‌گذاری عکس از از این اپلیکیشن استفاده میکردند، باید محل دیگری را برای اشتراک گذاری عکسهایشان پیدا کنند؛ چراکه به احتمال زیاد دوران تصاویر و عکس‌های دوستانه به پایان خواهد رسید.
با این تفاصیل، های فن تک تصور میکند باید منتظر اتفاقات مهمی که منجر به تغییرات گسترده اپلیکیشن اینستاگرام میشود،باشیم! نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


چاپ