دستیار صوتی هوشمند اپل Siri مجهز به چت جی پی تی/ ChatGPT!

دستیار صوتی هوشمند اپل سیری (Apple Siri) با استفاده از ربات چت جی پی تی/ ChatGPTبه باهوش ترین دستیار صوتی جهان تبدیل می شود.

اپل سیری با ربات پت جی پی تی

مطمئناً، نسل دوم هوم پاد (اسپیکر اپل) هوشمند است، اما زمانی که با ChatGPT ترکیب می شود چه اتفاقی رخ می دهد؟ تبدیل به باهوش ترین اسپیکر جهان خواهد شد. یک برنامه نویس حرفه ای به نام Mate Marschalko موفق شد ربات GPT-3 را با برنامه دستیار صوتی اپل سیری ترکیب کند و از آن برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کند. این دستیار صوتی، می تواند به سئوالات پیچیده هم  پاسخ دقیق بدهد.

چه سئوال هایی می توان از این دستیار صوتی پرسید؟ به عنوان مثال، مارشالکو از آن پرسید: «دیروز زمان زیادی طول کشید تا بخوابم. آیا پیشنهادی برای کمک به من داری؟» دستیار به او گفت : "بهتر است قبل از خواب کتاب بخوانید، حمام آب گرم بگیرید و از خوردن کافئین پرهیز کنید." برای ساخت هوشمندترین دستیار صوتی جهان به چه چیزی نیاز داریم؟ کافی است پس از فهرست کردن لوازم الکترونیکی خانه، از GPT-3 بخواهید آن ها را کنترل کند. البته، دقت داشته باشید درخواست شما از ChatGPT برای شما هزینه خواهد داشت.

مارشالکو گفت: "این درخواست‌ها به ازای هر توکن شارژ می‌شوند. قیمت‌ها بر اساس هر 1000 توکن مشخص شده است. شما می‌توانید کلمات خود را به صورت توکن در نظر بگیرید. هر 1000 توکن معادل 750 کلمه است. این پاراگراف 35 توکن دارد. طبق پیشرفته ترین مدل داوینچی هزینه پاسخ به این درخواست 0.02 دلار یا 1000 توکن می باشد.»


چاپ