ایموجی های اسنپ چت به چه معناست؟!

اسنپ چت، یکی از رسانه های اجتماعی محبوب دنیاست. یکی از امکانات جالب آن، نمایش ایموجی در کنار نام کاربری است. هر ایموجی با توجه به نوع تعامل شما با افراد معناهای مختلفی پیدا می کند. برای آگاهی بیشتر از معنای این ایموجی ها با های فن تک همراه باشید.

emogi anap 1

طبق گزارش دیجیتال ترندز؛ اسنپ چت امکانات جذابی برای لذت بردن کاربران ارائه می دهد اما طبق روال همیشگی، هیچ راهنمایی در مورد نحوه عملکرد آن منتشر نمی کند. یکی از ویژگی‌هایی که کاربران دوست دارند، ایموجی‌هایی است که گاهی در کنار نام کاربری دوستانشان در تب چت ظاهر می‌شوند. هر کدام از این ایموجی معنای خاصی دارد.

از نظر تئوری، این ویژگی شاید به نظر خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد. اما، کسانی هم در این بین هستند که معنای آن ها را نمی دانند. 10 ایموجی وجود دارد که می توانند در تب چت نمایش داده شوند. شما می توانید از راهنمای زیر برای درک این ایموجی ها استفاده کنید:

معانی ایموجی اسنپ چت


همانطور که در قسمت بالا گفته شد، 10 شکلک مختلف وجود دارد که می توانند در کنار نام کاربری شخصی در قسمت چت ها ظاهر شوند. البته شما می توانید از ایموجی های سفارشی هم استفاده کنید اما، ما فقط به ایموجی های پیش فرض در این مقاله می پردازیم:

emogi snap 2
دو قلب صورتی: ایموجی دو قلب صورتی نشان می‌دهد که کاربر بهترین رفیق شماست. اگر این ارتباط حداقل دو ماه متوالی ادامه داشته باشد شما بهترین دوست کاربر خواهید بود. به عنوان مثال: زن و شوهر ها در نام کاربری طرف مقابل می توانند این علامت را ببینند.

قلب قرمز: ایموجی قلب قرمز نشان می دهد که شما به مدت دو هفته بهترین دوست کاربر بودید. اگر شما و کاربر به مدت دو ماه در این حالت باقی بمانید، قلب قرمز به دو قلب صورتی که در بالا ذکر شد تبدیل می شود.

قلب طلایی: ایموجی قلب طلایی نشان می دهد که شما در لیست اسنپ چت بهترین دوستان همدیگر و علاوه بر آن، در ابتدای لیست تماس هم هستید. وقتی هر دوی شما به مدت دو هفته متوالی اسنپ به هم ارسال کنید، قلب طلایی به قلب قرمز تبدیل می شود.

صورت خندان: ایموجی صورت خندان نشان می دهد که هم فرد مقابل و هم شما از بهترین دوستان یکدیگر هستید. اما در صدر لیست های تماس هم نیستید. برای بهبود سطح دوستی خود با این شخص، باید اسنپ های بیشتری برای او ارسال کنید.

چهره عصبی: ایموجی چهره عصبی نشان می دهد که شخصی "بهترین دوست فرد مقابل" شماست. بهترین دوست فرد مقابل می تواند بهترین دوست بهترین دوست شما باشد.


صورت عینک آفتابی: ایموجی عینک آفتابی به شما نشان می دهد که این فرد از لیست بهترین دوستان شما، در لیست بهترین دوستان کاربرهم قرار دارد.

آتش: ایموجی آتش در واقع نشان می دهد که شما با کسی اسنپ استریک "Snapstreak" دارید. Snapstreak زمانی اتفاق می افتد که شما با یک فرد چند روز پشت سرهم حداقل یک اسنپ رد و بدل کنید. البته در کنار این آتش، یک عدد هم نمایش داده می شود که بیانگر این است که شما به تعداد آن عدد این ارتباط یا رگه را زنده نگه داشته اید.

ساعت شنی: ایموجی ساعت شنی به شما می گوید اگر می خواهید با این فرد Snapstreak را ادامه دهید باید در اولین فرصت برای این شخص اسنپ ارسال کنید. تنها در این صورت، علامت ساعت شنی ناپدید خواهد شد.

پین: ایموجی پین یک مکالمه پین ​​شده را نشان می دهد. پیام پین شده بدون توجه به آخرین مکالمه شما در بالای برگه چت قرار می گیرد.

کیک تولد: ایموجی کیک تولد یعنی امروز، روز تولد شماست. البته این علامت برای افرادی که در پروفایل خود بخواهند نشان داده می شود.


چاپ