تیک تاک پربازدیدترین اپلیکیشن در سال 2021

اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی TikTok رسماً گوگل را شکست داده و در سال 2021 به محبوب‌ترین دامنه در سراسر جهان تبدیل شده است،

این اطلاعات از طریق شرکت امنیت وب Cloudware منتشر شده، که رتبه برتر دامنه خود را برای سال 2021 با نتایج نسبتاً جالبی در سال انجام داده است.
آخرین گزارش Cloudflare ،که از طریق سرویس Cloudflare Radar ارائه می‌شود، در سال نشان می‌دهد که TikTok رتبه اول را از گوگل به دست آورده است. برای این برنامه محبوب موسیقی ویدیویی، این یک افزایش صعودی در رتبه‌بندی در مقایسه با سال 2020 است، در زمانی که تنها در رتبه هفتم بود و Google در صدر قرار داشت.
توجه داشته باشید که دامنه‌های Google همچنین حاوی داده‌هایی در رابطه با سایر فعالیت‌های وب هستند، اعم از نقشه‌ها، اخبار، کتاب‌ها، پروازها، عکس‌ها و مترجم معروف گوگل.
علاوه بر این، TikTok همچنین از فیس‌بوک به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی سبقت گرفته است و متا در سال 2021 در رتبه سوم قرار گرفته است. مایکروسافت از فیس‌بوک پایین‌تر است و این شرکت بالاتر از اپل، آمازون، نتفلیکس، یوتیوب، توییتر و واتس‌اپ است.
این واقعاً برای ما تعجب‌آور نیست، زیرا این پلتفرم در طول همه‌گیری، زمانی که مردم در خانه‌های خود گیر کرده بودند، و به دنبال منابع سرگرمی بودند، به شهرت رسید.
در ماه سپتامبر(شهریور و مهر)، این پلتفرم بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در ماه را پشت سر گذاشت و موفق شد فیسبوک را به عنوان پردانلودترین برنامه در دستگاه های تلفن همراه در سراسر جهان، پشت سر بگذارد.

TikTok 1 1

TikTok همچنین برای چند روز در ماه‌های فوریه، مارس و مه، مقام اول را به خود اختصاص داده است. با این حال، این سرویس مرتباً پس از ماه آگوست (مرداد و شهریور) رتبه اول را به دست آورد.
Cloudflare می‌گوید: «برخی از روزهایی بود که گوگل شماره ۱ بود، اما در ماه های اکتبر و نوامبر بیشتر روزهای TikTok در صدر قرار داشت از جمله در روز شکرگزاری (۲۵ نوامبر) (4آذر) و جمعه سیاه (۲۶ نوامبر) (5آذر)
طبق گزارشات: «در 17 فوریه(29بهمن) 2021 بود که TikTok به مدت یک روز رتبه اول را به دست آورد. در ماه مارس، TikTok چند روز دیگر و همچنین در ماه مه فرصت داشت، اما پس از 10 اوت 2021 بود که TikTok در بیشتر روزهای پیشتاز خود رسید.
Cloudflare خاطرنشان می‌کند که «رتبه‌بندی آن از حل‌کننده DNS عمومی 1.1.1.1 ما گرفته شده است و بنابراین به تعداد کاربران یا بازدیدکنندگان منحصربه‌فردی که در ماه دریافت می‌کند مرتبط نیست».


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ