شکل موج برای پیام های صوتی در واتس آپ

واتس اپ شروع به انتشار شکل موج برای پیام های صوتی برای انتخاب آزمایش کننده های بتا در اندروید، iOS می کند

کاربرانی که واتس‌اپ برای اندروید نسخه بتای 2.21.25.11 یا واتس‌اپ برای iOS نسخه بتا نسخه 2.21.240.18 را دارند آخرین به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.
واتس اپ شروع به استفاده از شکل موج برای پیام های صوتی ارسالی یا دریافتی بر روی این پلتفرم کرده است. آخرین تغییر در ابتدا برای آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید و iOS اعمال می‌شود. واتس اپ با نمایش شکل موج های صوتی روی حباب های چت، رابط اصلی پیام های صوتی را جایگزین می کند. علاوه بر شکل‌های موج برای آزمایش‌کنندگان بتا، واتس‌اپ در حال آزمایش گزینه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تمام اعلان‌هایی را که برای واکنش‌های پیام دریافت می‌کنید خاموش کنند. هنوز واکنش‌های پیام برای آزمایش بتا منتشر نشده است.
همانطور که در ابتدا توسط WABetaInfo گزارش شد، افرادی که واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.21.25.11 را دارند، شروع به دیدن شکل موج برای پیام های صوتی کرده اند. برخی از کاربران واتس‌اپ برای iOS نسخه بتای 2.21.240.18 نیز شروع به دیدن این به‌روزرسانی در آیفون خود کرده‌اند.

WhatsApp 12564

در ابتدا، واتس اپ در ماه ژوئن (خرداد)در حال کار بر روی شکل موج صوتی بود. مشخص شد که این ویژگی جایگزینی برای نوار جستجوی موجود است و شبیه به نحوه استفاده کاربران از شکل موج برای اینستاگرام است.
WABetaInfo اشاره می کند که ویژگی شکل موج برای یادداشت های صوتی که از کاربری دریافت می کنید که آخرین نسخه بتا را ندارد قابل مشاهده نیست. اگر ویژگی شکل موج در حال حاضر برای حساب واتس اپ شما غیرفعال باشد، رابط ظاهر می شود - مهم نیست که آخرین نسخه بتای دستگاه خود را دارید یا خیر.
در کنار آزمایش شکل‌های موج صوتی برای آزمایش‌کننده‌های بتا، WABetaInfo گزارش می‌دهد که واتس‌اپ کار روی تنظیمات جدیدی را آغاز کرده است که به کاربران در نسخه‌های وب و دسکتاپ این امکان را می‌دهد تا اعلان‌های واکنش پیام را غیرفعال کنند. ضامن برای غیرفعال کردن این هشدارهای اعلان در نسخه بتای واتساپ دسکتاپ نسخه 2.21.2147.11 مشاهده شده است. با این حال، این به‌روزرسانی هنوز به آزمایش‌کنندگان بتا داده نشده است و به نظر می‌رسد در حال حاضر برای آزمایش داخلی محدود است.
با دادن گزینه خاموش کردن اعلان‌های واکنش‌های پیام، واتس‌اپ ممکن است به کاربران این امکان را بدهد که همه هشدارهای اعلان‌هایی را که مربوط به واکنش‌هایی است که به پیام‌های روی پلتفرم ایجاد می‌شود، بی‌صدا کنند.
WhatsApp در ماه اکتبر(مهر) در حال آزمایش تنظیمات اعلان واکنش‌های پیام برای iOS بود. آزمایشی مشابه ماه گذشته در اندروید ظاهر شد. واکنش‌های پیامی در این پلت فرم نیز در ماه آگوست(مرداد) مشاهده شد.
با این وجود، هیچ سخن رسمی در مورد اینکه دقیقاً چه زمانی می‌توانیم مشاهده کنیم واتس‌اپ واکنش‌های پیامی را همراه با تنظیمات اعلان مربوطه منتشر می‌کند، وجود ندارد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ